انتقال جسد با خودروی حمل زباله در شهرستان بویر احمد +عکس

© REUTERS / Andrew Kellyانتقال جسد با خودروی حمل زباله در شهرستان بویر احمد +عکس
انتقال جسد با خودروی حمل زباله در شهرستان بویر احمد +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2021
اشتراک
جسد متوفی به دلیل کمبود امکانات در منطقه لوداب با خودروی حمل زباله جابجا شد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر حمل جسد با خودروی حمل زباله در منطقه لوداب، از توابع شهرستان بویر احمد انتشار یافته که با تعجب و نگرانی کاربران فضای مجازی همراه شده است.

گفته می‌شود در منطقه لوداب که یکی از مناطق محروم در استان کهگیلویه و بویر احمد به شمار می‌آید برای حمل جسد یک مادر به جای آمبولانس نعش‌کش از خودروی حمل زباله دهیاری استفاده شده است. بخش لوداب که از برخی ابتدایی‌ترین امکانات از قبیل جاده آسفالت مناسب برای رفت و آمد، عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم و پایدار، عدم وجود مدرسه‌ای با وجود مدرسان با تجربه، عدم وجود سیستم مخابراتی پیشرفته و اینترنت و عدم آنتن‌دهی تلفن همراه محروم هستند.

شهردار گراب لوداب درباره بودجه اختصاص یافته به این بخش گفته است: «اعتبارات عمرانی شهرداری گراب امسال ۵۴۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۱۰۰ میلیون را تخصیص داده‌اند در حالیکه ماهیانه ۱۲۰ میلیون تومان هزینه جاری دارند.»

کاربرانی از شنیدن این خبر با نگرانی و ناراحتی واکنش نشان می‌دهند و با مردم این منطقه ابراز همدردی می‌کنند. برخی از کاربران عنوان می‌کنند اگر این منطقه جز مناطق محروم باشد مبلغی با عنوان دریافتی محرومیت به آن‌ها اختصاص خواهد یافت. جمعی از کاربران نیز از دولتمردان و رئیس‌جمهور ایران تقاضا دارند برای کمک به بخش‌های محروم رسیدگی شود و برخی دیگر از کاربران با ابراز ناامیدی از عمل نکردن به وعده‌ها در دولت پیشین ایران گلایه دارند.

View this post on Instagram

A post shared by مترسک (@mattarsak1)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала