اسطوره فوتبال ایران: زندگی مرفه حق من است اما پنت هاوس ندارم +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAاسطوره فوتبال ایران: زندگی مرفه حق من است اما پنت هاوس ندارم +عکس، ویدئو
اسطوره فوتبال ایران: زندگی مرفه حق من است اما پنت هاوس ندارم +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2021
اشتراک
صحبت‌های مادر کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران برای وی دردسرساز شد.
به گزارش اسپوتنیک، علی دایی در گفت‌و‌گویی درباره ویدئویی که از مادرش منتشر شده و او در این ویدئو عنوان کرد پسرم به برخی بیمارستان‌ها اعلام کرده اگر کسی از نظر مالی نیاز به کمک داشت به او اطلاع دهد، گفت: «مادرم یک چیزی گفتند که بار مسئولیت من را خیلی سنگین کرد. من از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. من یک نفر آدم هستم با دارایی محدود، درخواست‌ها از من آنقدر زیاد است که اگر تمام زندگی‌ام را بفروشم بیش از دو روز نمی‌توانم به درخواست‌ها جواب بدهم و این درد بزرگی است که همیشه در سینه من است چون همیشه از خدا خواسته‌ام تمام مردم کشورم در رفاه باشند. اندازه خودم برای رفع گرفتاری مردم کار می‌کنم و توانم همین است.»

علی دایی در ادامه عنوان کرد: «دلم می‌سوزد که این قضاوت‌ها درباره من می‌شود. یکی نوشته بود علی دایی در پنت هاوس ۱۴۰۰ متری و ۲ هزار متری زندگی می‌کند. اول باید بگویم با این همه زحمتی که کشیدم، باید از یک زندگی مرفه برخوردار باشم چون فکر می‌کنم حق من است اما در پنت هاوس زندگی نمی‌کنم. خانه من ۴۱۸ متر است. و اگر می‌خواستم جور دیگری زندگی کنم شاید ۲۰ تا برج ۲۰ طبقه داشتم اما همیشه دوست دارم سالم زندگی کنم. چون سالم زندگی کردن من، آینده بچه من را تضمین می‌کند. من به چیزهایی اعتقاد دارم که شاید بعضی‌ها به من بخندند. نانی که ما سر سفره خانواده می‌بریم مشخص می‌کند که راه بچه‌ها در چه مسیری است. خدا را شکر می‌کنم که تا الان یک ریال مال حرام سر سفره‌ام نیامده. دنبال سوءاستفاده نبوده‌ام و دوست ندارم در این سن اشتباه کنم.»

وی همچنین گفت: «من همیشه گفته‌ام و همیشه هم می‌گویم. پدر و مادر موجودات و سرمایه‌ها و فرشته‌هایی هستند که فقط یک دانه هستند. شما هر چیز دوست‌داشتنی و عزیز دیگر را می‌توانید دو تا و چند تایش را داشته باشید اما پدر و مادر همین یکی هستند. پدر و مادر سرمایه‌های تکرارنشدنی هستند به خصوص پدران و مادرانی از جنس پدر و مادر من. من هرچه دارم از پدر و مادرم دارم. درسم را برای پدرم خوانــدم چون از کودکی به من می‌گفت تو باید مهندس شوی. مادرم بی‌سواد است اما فهم و شعورش از خیلی افراد که القاب و عناوینی مثل دکتر و مهندس به نامشان اضافه می‌شود بیشتر است. شاید باور نکنید اما هنوز هم در بسیاری از روزها فکر می‌کنم پدرم برایم دعا می‌کند.»

کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به صحبت‌های اسطوره فوتبال ایران واکنش‌های مثبتی نشان می‌دهند. عده‌ای عنوان می‌کنند علی دایی مرد واقعی و روراستی است و حق او زندگی مرفه‌تر از چیزیست که اکنون دارد است، حتی همان پنت‌ هاوس و برج‌ها هم حق اوست چراکه برای چیزی که الان است بسیار زحمت کشیده است.

View this post on Instagram

A post shared by پارسینه (@parsine1)


جمعی دیگر به این موضوع اشاره می‌کنند که بی‌انصافانه‌ترین کاری که می‌شود کرد قضاوت کردن زندگی ظاهری مردم است. گروه دیگری هم معتقدند اگر علی دایی کار خیر و کمک بسیاری هم می‌کند مادرش نباید اینگونه اعلام می‌کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала