هشتگ "چک افسری" و واکنش‌ها به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / IRNA / هشتگ "چک افسری" و واکنش‌ها به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی +ویدئو، عکس
هشتگ چک افسری و واکنش‌ها به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی +ویدئو، عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2021
اشتراک
کاربران فراوانی به اتفاق اخیر در جلسه‌ی معارفه زین‌العابدین خرم رضوی واکنش نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از تنش در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی و سیلی خوردن وی توسط فردی که گفته می‌شود از فرماندهان سپاه پاسداران است، واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به راه انداخت.

سیلی خوردن زین‌العابدین خرم در مراسم معارفه‌اش بحث داغ کاربران در شبکه‌های اجتماعی ایران شده است و شمار قابل توجهی از این کاربران از کشیده خوردن یک مقام دولتی ابراز خوشحالی کرده‌‌‌اند.

هشتگ "چک افسری" نیز به دنبال همین واکنش‌ها در توئیتر به راه افتاده است. و این در حالیست که زین‌العابدین خرم، استاندار جدید آذربایجان شرقی، بعد از جلسه معارفه و در توضیح سیلی خوردن از علیزاده گفت: «در خدمتگزاری راسخ‌تر خواهم شد.»

اما کمتر کسی از کاربران توضیح این استاندار را درباره انگیزه فرد ضارب که گفت: «این فرد به من سیلی زد، چون همسرش را یک مرد واکسن زده بود را باور نمی‌کنند و با کنایه عنوان می‌کنند: همیشه پای یک زن در میان است.»

کاربران با جملات مختلف به جد و به طنز به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند. کاربری نوشت: «به تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۰ در استانداری آذربایجان شرقی، مقادیری قیمه در ماست ریخته شد.»
دیگری نوشت: «هم اونی که زد میدونه واسه چی زد، هم اونی که خورد میدونه واسه چی خورد...»
برخی از کاربران نیز می‌گویند این شروع یک تسویه‌حساب است.

کاربران با کنایه می‌پرسند: «به نظرتان اعترافات سیلی‌زننده به تحریک توسط عوامل غربی، عربی، عبری، آذری، ترکی، کی آماده پخش در ۲۰:۳۰ میشه؟»
اما برخی متاسف‌اند از اینکه مردم تا به این حد از سیلی خوردن یک مسئول خوشحالند چراکه معتقدند باید دید مسئولین چه کارهایی کرده‌اند که تا این اندازه مردم از خوردن سیلی آنها خوشنود می‌شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала