واکنش کاربران به لغو قرارداد ایران توسط شرکت هنگ‌ کنگی +عکس، ویدئو

© REUTERS / Albert Geaواکنش کاربران به لغو قرارداد ایران توسط شرکت هنگ‌کنگی +عکس، ویدئو
واکنش کاربران به لغو قرارداد ایران توسط شرکت هنگ‌کنگی +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.10.2021
اشتراک
سیستم کمک داور ویدئویی از شرکت هنگ‌ کنگی در آستانه فسخ شدن است.
به گزارش اسپوتنیک، وی ای آر (VAR) اعلام کرده تمایلی برای ارائه خدمات به ایران نداشته و قرارداد فدراسیون فوتبال ایران برای اجاره سیستم کمک داور ویدئویی از شرکت هنگ‌ کنگی سمیپل لاو (SIMPLY LIVE)، در آستانه فسخ شدن است. این شرکت در پاسخ به نامه فدراسیون جهانی فوتبال برای تائید همکاری با ایران، پاسخ منفی داده و اعلام کرده است که حاضر به ارائه خدمات و ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال نیست.

انتشار خبر احتمال لغو قرارداد شرکت هنگ‌ کنگی که عرضه کننده سیستم کمک داور ویدئویی‌ست، واکنش و نگرانی کاربران و برخی از مسئولان برگزارکنندگان مسابقات فوتبال را به همراه داشته است.

کاربران ایرانی عنوان می‌‌کنند تمام دنیا برای سرویس دادن به ایران درخواست پول اضافه می‌کنند. عده‌ای از این کاربران نیز بیان می‌کنند هنگ کنگ هم ما را از کشورهای سطح پایین دنیا به حساب می‌آورد. اما برخی از کاربران فدراسیون فوتبال ایران را با لحنی کنایه‌آمیز پنج ستاره خطاب می‌کنند و برخی دیگر از امضای قراردادی که خیلی زود بی‌نتیجه به پایان رسید صحبت می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by FIFARed (@fifared_)


جمعی دیگر از کاربران عملکرد پیشین ایران و بدهی عقب مانده‌اش را بازگو می‌کنند و معتقدند تعجبی ندارد اگر شرکتی بیگانه با ایران همکاری نکند و حتی پس از بستن قرارداد آن را فسخ کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала