حواشی کنسرت دیشب امیر تتلو در ترکیه با رکورد حضور بی‌سابقه هواداران وی +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حواشی کنسرت دیشب امیر تتلو در ترکیه با رکورد حضور بی‌سابقه هواداران وی +ویدئو
حواشی کنسرت دیشب امیر تتلو در ترکیه با رکورد حضور بی‌سابقه هواداران وی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.10.2021
اشتراک
ویدئو‌هایی از کنسرت دیشب امیر تتلو در سراسر فضای مجازی منتشر می‌شود که باعث حیرت و تعجب کاربران فضای مجازی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، کنسرت امیر تتلو خواننده پرحاشیه و البته پرطرفدار ایرانی در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در ترکیه برگزار شد. کنسرت تتلو رکورد تماشاگر را زد و با بیش از ۷ هزار بیننده اجرا شد و برخی از حاضران در این کنسرت گفته‌اند که درب سالن صف ۳۰۰ متری تشکیل شده بود. گفته می‌شود ۲۵ میلیارد تومان درآمد این خواننده از کنسرت دیشب بوده است.

همه اینها در حالی اتفاق افتاد که یکی دو روز قبل از کنسرت، امیر تتلو از خودش و بَندش عکس و فیلم منتشر می‌کرد و به یکباره پیج اینستاگرامش را بست. این رفتار تتلو فقط مخصوص به اینستاگرام نبود و وی اعلام کرد که کانال تلگرام خود را هم به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان فروخته و دیگر هیچ فعالیتی در اینستاگرام و تلگرام ندارد و فقط در یوتیوب حضور خواهد داشت، این کارهای تتلو موجب ترس هواداراش شد و خیلی‌ها تصور کردند که شاید کنسرت هم برگزار نشود اما کنسرت دیروز به طرز عجیبی باشکوه برگزار شد.

این حجم از استقبال باعث تعجب خیلی‌ها شد چراکه دو ماهی می‌شد که تتلو در حال فروش بلیط کنسرت بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند برای اینکه هواداران او همه نوجوانان هستند و بدون مادر و پدر خود نمی‌توانند از کشور خارج شوند بنابراین استقبال چندانی از این کنسرت نمی‌شود آن هم در شرایط کرونا، اما به یک باره همه‌ی پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمد و تتلو رکورد زد. ازدحام ناشی از فشار جمعیت در ورودی‌های منتهی به سالن اجرای کنسرت امیر تتلو در شهر استانبول در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.

ناگفته نماند که کنسرت دیشب حواشی‌ای هم داشت که یکی از این حواشی تتو زدن وسط کنسرت در حین خواندن یکی از آهنگ‌ها و تتوی تاریخ روز همان کنسرت بود آن هم در شرایط کرونایی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ ۱۱ تور مخصوص این کنسرت در ایران تشکیل شد حتی بعضی صفحات اینستاگرامی از گران شدن بلیط هواپیماها به خاطر این کنسرت خبر دادند. و اما حاشیه عجیب‌تر این بود که یکی از دخترهای بند تتلو که می‌رقصید وسط کنسرت شلوار تتلو را پایین می‌کشد.

آنطور که صفحات تخصصی رپ اعلام کردند صرفا مهمانی بعد از کنسرت تتلو اندازه تمام شرکت‌کنندگان سایر خواننده‌های رپ مثل شایع و زدبازی و کوروش جمعیت داشته است. تتلو مهمانی را در جایی برگزار کرده که کل کنسرت رضا پیشرو و چند رپر دیگر برگزار شده بود که به نوعی دیس محسوب می‌شود.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این ویدئو‌ها و حواشی‌ها واکنش‌های مختلفی نشان می‌‌دهند. عده‌ای از این کاربران با ابراز ناراحتی و تاسف عنوان می‌کنند که حیف است کنسرت‌های بزرگ با خوانندگان معروف در کشور ایران برگزار نمی‌شود چرا که نصف طرفداران خوانندگان بخاطر این دور بودن و شرایط سفر قادر به حضور پیدا کردن در کنسرت‌های ترکیه نیستند.

جمعی از طرفداران این خواننده پرحاشیه از بزرگی و اجرای خوب و افسوس حضور نداشتن در کنسرت واکنش نشان می‌دادند و برخی دیگر از افراد خلاف طرفدارانش از این خواننده و کنسرتش انتقاد می‌کنند و معتقدند وی هیچ چیزی برای اینکه لیاقت چنین کنسرت و محبوبیتی را داشته باشد، ندارد. کاربران دیگری هم به این موضوع اشاره دارند که به سلیقه موسیقی و خواننده مورد علاقه هر فرد با دیگری فرق دارند و باید به سلایق یکدیگر احترام گذاشت، چراکه اگر طرفدار نیستید دلیلی ندارد به طرفدارانش بی‌احترامی کرد. عده‌ای از کاربران هم عنوان می‌کنند با وجود همچین جمعیتی قطعا با موج جدیدی از کرونا در ایران روبرو خواهیم شد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала