فرزندان هنرپیشه آمریکایی در شب نمایش افتتاحیه فیلم جاودانگان +عکس، ویدئو

© Sputnik / Ekaterina Tshesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر فرزندان هنرپیشه آمریکایی در شب نمایش افتتاحیه فیلم جاودانگان +عکس، ویدئو
فرزندان هنرپیشه آمریکایی در شب نمایش افتتاحیه فیلم جاودانگان +عکس، ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
اشتراک
آنجلینا جولی در افتتاحیه فیلم جاودانگان، پنج تا از شش فرزند خود را به همراه آورد و همه آنها لباس‌های قدیمی مادرشان یا لباس‌های دست‌دوم به تن داشتند.
به گزارش اسپوتنیک، در چند شب گذشته آنجلینا جولی به همراه فرزندان خود، مادوکس ۲۰ ساله، زاهارای ۱۶ ساله، شایلوی ۱۵ ساله و ویوین و ناکس ۱۳ ساله، و بر روی فرش قرمز مراسم نمایش افتتاحیه فیلم "جاودانگان" (Eternals) حضور پیدا کرد. فرزندان آنجلینا جولی او را در مراسم نمایش افتتاحیه فیلم جدیدش همراهی کردند.

بعضی از فرزندان این هنرپیشه، لباس‌هایی قدیمی او را به تن کرده بودند، از جمله زاهارا که لباس نقره‌ای را پوشیده بود که مادرش جولی در سال ۲۰۱۴ با آن در مراسم اسکار شرکت کرده بود.‌
آنجلینا جولی روی فرش قرمز در توضیح این وضعیت گفت که این بهترین نوع استفاده از لباس‌هاست: "فرزندان من همه ترکیبی از لباس‌های قدیمی من را پوشیده‌اند. همه ما لباس قدیمی پوشیدیم و لباس‌های قدیمی من را به چرخه بازگرداندیم."

سان پاکس ۱۷ ساله، دیگر پسر جولی، در این مراسم حضور نداشت. اما یکی دیگر از چیزهایی که در این مراسم مورد توجه قرار گرفت، لباس شایلو دختر نوجوان جولی بود. این اولین باری بود که او لباس دخترانه به تن می‌کرد. شایلو اغلب وقت‌هایی که به همراه مادرش در مراسم‌های عمومی شرکت می‌کرد، شلوار راحتی به تن می‌کرد، اما این بار ظاهر کاملاً متفاوتی داشت. او یک لباس دخترانه کرم رنگ با یک جفت کفش عروسکی سفید پوشیده بود و پابندهای طلایی داشت. آنجلینا جولی پیش‌تر درباره‌ی پوشش شایلو گفته بود که دخترش خود را یکی از پسرانم می‌داند. او در سال ۲۰۱۱ به نشریه ونتی فر گفته بود که شایلو می‌خواهد پسر باشد به همین خاطر موهایش را کوتاه می‌کند و لباس‌های پسرانه می‌پوشد. در سال ۲۰۰۸ نیز گفته شد شایلو از دو سالگی خواسته بود او را "جان" صدا بزنند.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این خبر واکنش‌های مختلف نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران این هنرپیشه خوش قلب را تحسین می‌کنند و معتقدند با اینکه شخص بسیار معروفی است اما تاکنون هرگز خود را در جایگاه والایی جا نزده و بسیار صمیمی و انسان دوست است و به عنوان یک سلبریتی از تکرار و متفاوت بودن نسبت به سایر سلبریتی‌ها هراسی ندارد و این را به فرزندان خود هم به خوبی آموخته است. جمعی دیگر از کاربران هم به شباهت زیاد فرزندانش به بردپیت شوهر سابق آنجیلینا و پدر بچه اشاره می‌کنند.

برخی دیگر از کاربران هم عنوان می‌کنند که آنجلینا با اون مقدار ثروت در چنین مراسمات بزرگی صرفه‌جویی می‌کند و لباس‌های خودش را به فرزندانش می‌دهد در حالیکه عده‌ای یک چهارم ثروتش را ندارند و در هر شرایط اسراف می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала