یخچال لاکچری ۵۷۶ میلیونی در بازار ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / یخچال لاکچری ۵۷۶ میلیونی در بازار ایران +عکس
یخچال لاکچری ۵۷۶ میلیونی در بازار ایران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2021
اشتراک
لوازم خانگی کره‌ای با قیمت گزاف در بازار ایران با انتقاد کاربران به قیمت این اجناس همراه شده است.
ه گزارش اسپوتنیک، بررسی‌ها و رصدهای انجام شده در بازار لوازم خانگی در ایران نشان می‌دهد لوازم خانگی خارجی و به ویژه کره‌ای بسیار در بازار مشاهده می‌شود و با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رسند.

با توجه به این موضوع، در لیست ۱۵ محصول لاکچری در بازار لوازم خانگی، عنوان گران‌ترین یخچال ساید بای ساید ایران در اختیار یخچال فریزر ساید بای ساید سری signature ال جی مدل SG1 است که با قیمت ۵۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. و یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ سفید صدفی مدل FSR14 W در انتهای جدول قرار دارد که با قیمتی بین ۷۲ تا ۹۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان در بازار موجود است.

کاربران بسیاری به این موضوع پرداخته‌اند و درباره گرانی اجناس خانگی تبادل‌نظر می‌کنند. غالب کاربران معتقدند اجناس ایرانی همچون خودروهای ایرانی بسیار بی‌کیفیت هستند و این موضوع تمایل مردم را به خرید وسایل و لوازم خانگی ایرانی کمتر کرده است. از طرفی تحریم‌ها و گران شدن اجناس خارجی نیز توان مردم را ازخرید اجناس خارجی پایین آورده است و در این میان، این مردم هستند که با چنین شرایطی به سختی در حال گذران زندگی هستند و تاوان می‌دهند.

View this post on Instagram

A post shared by علم فردا (@elmefarda)


جمعی از این کاربران نیز ضمن ابراز تاسف از اینکه لوازم اولیه زندگی به کالای لوکس تبدیل شده است، به انتقاد از مسئولین پرداختند و آنها را به دلیل اینکه وسایل ضروری زندگی به راحتی در دسترس مردم قرار نمی‌گیرد بی‌کفایت خواندند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала