کاهش تشخیص چهره افراد به علت استفاده مداوم از ماسک +عکس

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر کاهش تشخیص چهره افراد به علت استفاده مداوم از ماسک +عکس
کاهش تشخیص چهره افراد به علت استفاده مداوم از ماسک +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
اشتراک
استفاده طولانی مدت از ماسک سبب شده می‌شود تشخیص میمیک صورت افراد کاهش یابد.
به گزارش اسپوتنیک، پژوهشگران طی تحقیقات در کاهش قدرت تشخیص چهره افراد به دلیل استفاده طولانی مدت از ماسک، دریافته‌اند که استفاده از ماسک‌های جراحی و انواع نمونه‌های آن که چهره شخص مشخص نیست، قدرت تشخیص چهره‌ی افراد را ۱۵ درصد کاهش می‌دهد و علاوه بر آن، تشخیص میمیک صورت نیز کاهش پیدا می‌کند. این پژوهشگران بر این باورند که افراد به دلیل استفاده از ماسک در ادای کلمات و حرکت لب و دهن تنبل می‌شوند و این موضوع پس از مدتی موجب افتادگی صورت می‌شوند.

کاربرانی با این موضوع موافق و برخی از کاربران مخالف این نظر هستند. کاربران مخالف عنوان می‌کنند اگر قرار بود در استفاده از ماسک، لب و دهان تنبل شود و در ادای کلمات دچار مشکل شود پس کادر درمان که ماه‌های طولانی بدون هیچ وقفه‌ای به علت شرایط کرونایی در حال استفاده از ماسک هستند چه شرایطی خواهند داشت! برخی از مخالف نیز عنوان می‌کنند استفاده از ماسک به آنها کمک می‌کند تا آنها راحت‌تر با خودشان حرف بزنند، آواز بخوانند، بخندند و حتی ادا درآورند، و این موضوع سبب شده عضلات لب و دهان آنها حتی قوی‌تر از قبل شود.

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند این موضوع در مورد گروهی از افراد کم صحبت بیشتر صدق می‌کند چراکه آنها کمتر سخن می‌کنند و همین امر موجب تنبلی عضلات لب و دهان در آنها می‌شود و این مسئله افتادگی صورت را نیز به همراه خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала