حضور بانوی بازیگر ایرانی در ویدئوی تبلیغات یک برند آرایشی +ویدئو، عکس

اشتراک
همکاری لاله اسکندری در تبلیغات یک برند آرایشی با واکنش‌های مختلف کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مدتی‌ست در ایران برخی از بازیگران به کار تبلیغاتی برندهای مختلف ایرانی روی آورده‌اند که این موضوع با هر بار انتشار تبلیغاتی تازه، مورد انتقاد کاربران در صفحات اجتماعی قرار می‌گیرد. و اما این بار، ویدئوی تبلیغاتی یک برند لوازم آرایشی ایرانی با حضور لاله اسکندری بازیگر تلویزیون و سینما در فضای مجازی منتشر شده است که سوژه‌ی بحث تازه‌ی کاربران ایرانی قرار گرفته است.

این بانوی بازیگر در این ویدئوی تبلیغاتی با ظاهری زیبا و آراسته و البته با تم تیره با یک خودرو وارد محیطی می‌شود که عکاسان بسیاری در آن محیط منتظر وی هستند و او با قدم روی فرش قرمز و گرفتن ژست‌های مختلف برای عکاسی و گفتن جمله "باور کن تو زیبایی" تبلیغ برند لوازم آرایشی ایرانی را می‌کند.

گفته می‌شود این ویدئوی تبلیغاتی مربوط به تبلیغ سرمه‌ی ایرانی است و به همین دلیل تم انتخابی برای این تبلیغات رنگ تیره و مشکی در نظر گرفته شده است. کاربران با نظرات مثبت و منفی به این ویدئوی تبلیغاتی واکنش نشان می‌دهند.

جمعی از کاربران ایرانی با تشویق ستاره اسکندری و استقبال از هنرنمایی زیبای وی، این ویدئوی تبلیغاتی را بسیار زیبا می‌دانند و عنوان می‌کنند با توجه به اینکه دیگر دختران جوان ایرانی کمتر از سرمه استفاده می‌کنند این ایده‌ی بسیار جالبی بود و باشد که دختران این سرزمین ضمن اینکه به زیبایی خود اهمیت می‌دهند از سرمه که بسیار از فواید آن گفته می‌شود نیز استفاده کنند. کاربرانی نیز با نظرات منفی و تمسخر این ویدئوی تبلیغاتی عنوان می‌کنند ما باور داریم زیبا هستیم و فقط پول نداریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала