استقبال تاجیک‌ها از کنسرت خواننده جوان پاپ ایرانی +ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaاستقبال تاجیک‌ها از کنسرت خواننده جوان پاپ ایرانی +ویدئو
استقبال تاجیک‌ها از کنسرت خواننده جوان پاپ ایرانی +ویدئو   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2021
اشتراک
کنسرت آرون افشار خواننده پاپ دهه هفتادی ایرانی در تاجیکستان با استقبال جوانان این کشور همراه بود و پر شور برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، آرون افشار خواننده جوان ایرانی و آهنگساز و نوازنده گیتار متولد مشهد در سال ۱۳۷۷ است که نام اصلیش وحید می‌باشد. وی بعد از فعالیت هنری نام خود را به آرون تغییر داد و یکی از خوانندگان مطرح دو سال اخیر شده است.

طی ویدئو‌های منتشر شده این خواننده در روزهای گذشته در کشور تاجیکستان کنسرت پرجمعیتی را برگزار کرد و با پایان ایام سوگواری ماه صفر قفل کنسرت‌های زنده موسیقی را باز کرد. آرون افشار خواننده داخلی ایرانی که فعالیت او مجاز هم است با حضور در کشور تاجیکستان برای نزدیک به بیست هزار نفر زنده اجرا کرد. در ویدئوها دیده می‌شود که دختران تاجیک آهنگ‌های او را حفظ هستند و با او همخوانی می‌کنند.

با اعلام رسمی برگزاری کنسرت موسیقی آرون افشار که اجرای زنده‌اش در کشور تاجیکستان نیز سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته، به نظر می‌آید باز هم قرار است روند برگزاری کنسرت‌ها که طی ماه‌های گذشته حتی در وضعیت نارنجی، زرد و آبی شهرهای مختلف کشور ایران در حال برگزاری قرار داشت، از جزیره کیش به دیگر شهرها تعمیم پیدا کند. شرایطی که هنوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد نسبت به آغاز فعالیت اجراهای زنده موسیقی موضع رسمی اعلام نکرده است.
اجرای او در کشور خارجی بدون حاشیه هم نبوده؛ برخی به این رفتار که خوانندگان داخلی بتوانند در خارج از کشور و در میان هزاران دختر و پسر بی‌حجاب اجرا و کسب درآمد کنند و بعد هم به داخل کشور بازگردند و فعالیت را از سر گیرند اعتراض دارند.

کاربران پس از انتشار ویدئوهایی از کنسرت این خواننده جوان در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند که باعث خوشحالی است که خوانندگان ایرانی در خارج کشور این گونه طرفدار داشته باشند و ظاهرا در خارج کشور طرفداران بیشتری هم دارند همچنین کاربران ضمن آرزو و امید روزی که در ایران چنین کنسرت‌های آزاد و بزرگی همراه با خوانندگان مجاز و غیر‌‌‌‌مجاز داشته باشند نظرات خود را بیان کردند.

جمعی دیگر از کاربران هم برخلاف کاربران دیگر از این خواننده انتقاد‌‌هایی کردند و به تسلط نداشتن بر خواندن و حرکت‌های اضافی و کلیشه‌ای اشاره کردند.
کاربران نیز معتقدند این کار صرفا جنبه کسب درآمد از طریق کنسرت‌های خارجی دارد و از یک خواننده پاپ جوان مجاز بعید است چراکه این کار اصولا روال خوانندگان غیر مجاز ایرانی بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала