مهاجرت دائمی بانوی بازیگر ممنوع‌الکار از ایران +ویدئو، عکس

CC BY-SA 2.0 / InSapphoWeTrust / Alaska Airlinesمهاجرت دائمی بانوی بازیگر ممنوع‌الکار از ایران +ویدئو، عکس
مهاجرت دائمی بانوی بازیگر ممنوع‌الکار از ایران +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2021
اشتراک
پرستو صالحی بازیگر ممنوع‌الکار سینمای ایران با انتشار ویدئویی در صفحه‌ی شخصی‌اش خبر از مهاجرتش از ایران داد.
به گزارش اسپوتنیک، پرستو صالحی بازیگر ایرانی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران، دانشجوی انصرافی رشته نمایش است که سال ۱۳۷۷ در۲۱‌ سالگی با آیتم‌های ویژه رمضانی جلوی دوربین تلویزیون ایران رفت او سپس با گذراندن دوره‌های بازیگری در فیلم «چشم به راه» اصغر فرهادی بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۸۰ با سریال «زیر آسمان شهر» به شهرت رسید.‌ آخرین تجربه‌ی بازی پرستو صالحی در سینما سال ۱۳۹۷ فیلم «به وقت طلاق» به کارگردانی حسن حجگذار بود و سال ۱۳۹۴ هم در سریال «شهر من شیراز» حضور داشت.

این بازیگر ممنوع الکار پس از تحمل چند سال سختی و فشار در زندگی شخصی و پرحاشیه‌اش در عرصه سینما، تصمیم به مهاجرت گرفت و در روزهای اخیر، خبر مهاجرت خود را رسانه‌ای کرد و یک روز بعد با انتشار یک استوری در صفحه‌ی اینستاگرامش، با حالتی آشفته و ناراحت توضیحات لازم را در رابطه با مهاجرتش داد و عامل خروجش از کشور را فشارهای وارده عنوان کرد. او گفت: «به همراه خانواده‌اش از ایران مهاجرت کرده و قرار است در عرصه تبلیغات فعالیت کند و مردم نباید انتظاری در تغییر حجاب و پوشش او داشته باشند.»

کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به انتشار این ویدئو واکنش‌های مختلفی نشان دادند. بسیاری از کاربران ابراز همدردی و موفقیت برای این بازیگر می‌کنند و عده‌ای دیگر هم با ابراز تاسف و ناراحتی عنوان می‌کنند، روز به روز از هنرمندان و ورزشکاران و مردم کشورمان کم و کمتر می‌شود و کشور را ترک می‌کنند. و غم‌انگیزتر اینست که بین دوراهی رفتن و نرفتن مانده باشی و دلت در کشورت باشد اما شرایط ایجاب به رفتنت کند.

برخی دیگر از کاربران آرزوی مهاجرت را برای خودشان می‌کنند و زندگی در ایران را بسیار سخت می خوانند. این کاربران معتقدند پرستو صالحی نباید این چنین ابراز ناراحتی کند چراکه در ایران برای هنر و هنرمند چندان ارزش قائل نمی‌شوند و جمعی از هنرمندان‌ فراری شده‌اند که در این شرایط مهاجرت بهترین کار است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала