ماجرای جراحی شدن اسطوره فوتبال ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ماجرای جراحی شدن اسطوره فوتبال ایران +عکس
ماجرای جراحی شدن اسطوره فوتبال ایران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.10.2021
اشتراک
تصویر علی دایی در بیمارستان، هواداران وی را نگران کرد.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار خبر بستری شدن اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران در برخی از سایت‌های خبری و فضای مجازی موجی از واکنش‌ها و نگرانی‌ها را از سوی کاربران در پی داشته است.

علی دایی درباره تصویری که از او با روپوش بیمارستان در فضای مجازی منتشر شده گفته است به تازگی یک عمل جراحی انجام داده و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد.

دایی درباره دلیل عمل شدن ناگهانی‌اش در پیج شخصی اینستاگرام خود نوشت: «علت عمل جراحی من برمی‌گرده به بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ هیروشیما و ضربه بسیار بدی که دروازه‌بان بحرین به شکم من وارد کرد و طحالم به شدت آسیب دید و در ژاپن جراحی شدم. یک سال بعد مجدداً مجبور به عمل جراحی شدم و این بار سومه که از همان ناحیه مورد عمل جراحی قرار گرفتم. خدا را شکر در حال حاضر خوب هستم.»

تعدادی از کاربران از شنیدن خبر بهبودی علی دایی با خوشحالی واکنش نشان می‌دهند و عده‌ای با لحن طنزآمیز بیان می‌کنند، ظاهرا دروازه‌بان بحرین با بروسلی (بازیگر رزمی سینما) نسبت فامیلی داشته است. برخی دیگر برای سلامتی و شفای هر چه زودتر کاپیتان پیشین تیم ملی ایران دعا می‌کنند. بعضی از کاربران نیز با اشاره به درد خود جهان را مملو از انسان‌های دردمند دانسته و وضعیت خودشان را بدتر از بیماری آقای گل پیشین جهان عنوان می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Ali Daei (@alidaei)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала