ضیافت پرحاشیه مسئولین سیستان و بلوچستان در چابهار +ویدئو

© Fotolia / Timur13ضیافت پرحاشیه مسئولین سیستان و بلوچستان در چابهار +ویدئو
ضیافت پرحاشیه مسئولین سیستان و بلوچستان در چابهار +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2021
اشتراک
سفره‌ی رنگین و دورهمی مسئولین سیستان و بلوچستان در چابهار با انتقاد بسیاری از کاربران در فضای مجازی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از یک ضیافت میان مقامات اداری و استانی سیستان و بلوچستان در چابهار در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد انتقاد کاربران بسیاری قرار گرفته است.

در این ویدئو، سفره‌ای رنگین برای حاضرین در این مهمانی تدارک دیده شده است و گفته می‌شود اشخاص حاضر در این ضیافت، همایون امیری رئیس آموزش و پرورش چابهار، دکتر عبدالرسول خدمتی رئیس مرکز بهداشت چابهار، الله‌بخش جدگال رئیس دفتر نماینده چابهار، محمدسعید سایگانی که پیش‌تر رئیس میراث فرهنگی و گردشگری چابهار بود، عبدالحکیم آصفی از مدیران منطقه آزاد چابهار بودند.

کاربران ضمن اظهار تاسف از بی‌مسئولیتی و نالایقی برخی از مسئولانی که به اشتباه در این جایگاه‌ها قرار گرفته‌اند عنوان می‌کنند چگونه این افراد شکم سیر می‌توانند به مشکلات مردم اطراف خود توجه کنند چراکه مشکلات استان سیستان و بلوچستان آنقدر زیاد است که مسئولانی استانی آن اگر شبانه روز مشغول بررسی و حل این مشکلات باشند بازهم وقت کم می‌آورند؛ اما متاسفانه با دیدن چنین ویدئوهایی می‌توان گفت این مسئولان به تنها چیزی که نمی‌اندیشند مشکلاتی است که مردم این خطه محروم با آن روبرو هستند.

کاربری نیز عنوان می‌کند شهید رجایی به جایی رفته بود و در آنجا دو نوع غذا بود و او نخورد وگفت یکی از غذاها را بردارید؛ زمانی که مردم گاهی نان خالی را هم نسیه‌ای تهیه می‌کنند قطعا نشستن بر سر چنین سفره‌هایی به دور از ارزش‌های اسلامی و انسانی است و حتی انتظار خدمت کردن به مردم نمی‌رود. برخی اما عنوان می‌کنند ممکن است این مهمانی به هزینه‌ی شخصی تدارک دیده شده باشد و نباید این جمع را قضاوت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала