تست مثبت اعتیاد پس از صرف مرغ در ایران +ویدئو

© Sputnik / Vladimir Vyatkin /  مراجعه به بانک تصاویر تست مثبت اعتیاد پس از صرف مرغ در ایران +ویدئو
تست مثبت اعتیاد پس از صرف مرغ در ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2021
اشتراک
استفاده از تریاک در مرغداری‌ها برای افزایش وزن مرغ‌ها انتقاد کاربران را به دنبال داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار متنی مبنی بر تست مثبت اعتیاد پس از صرف جوجه کباب و احساس رخوت و سستی مصرف‌کننده که نشان از استفاده تریاک در مرغداری‌ها‌ برای افزایش وزن مرغ‌ها، در صفحات اجتماعی با واکنش‌های مختلف کاربران همراه شده است. که اظهارات علیرضا رفیعی‌پور، رئیس سازمان دامپزشکی ایران نیز باعث حیرت بیشتر کاربران شده است.

علیرضا رفیعی‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا مرغداران از تریاک برای افزایش وزن مرغ‌ها استفاده می‌کنند گفت: «متاسفانه بله، اکثر کارخانه‌های تولیدی مرغ و گوشت برای غربال‌سازی مرغ‌ها چند روز قبل از سربریدن مرغ‌ها در آب آن‌ها تریاک می‌ریزند تا یبوست بگیرند و وزنشان زیاد شود، این افزایش وزن، گاه به نیم‌کیلو‌ هم می‌رسد و دلیل اینکه مردم و مصرف‌کنندگان مرغ در تهران و شهرستان‌ها پس از خوردن مرغ احساس رخوت و سستی می‌کنند به خاطر وجود تریاک در گوشت مرغ‌های تولیدی‌ست.

و همچنین ولی‌الله کاشکی مدیرعامل اتحادیه مرغداران خراسان رضوی می‌گوید: «در گذشته به دلیل اطلاعات پایین برخی از مرغداران تریاک را در آب حل می‌کردند و به مرغ‌ها می‌خوراندند تا بیماری آن‌ها از بین برود، من نمی‌گویم که این موضوع امروز اصلا وجود ندارد بلکه به میزان کم در برخی از مرغداری‌ها در حد بسیار پایینی وجود دارد که البته این کار به هیچ عنوان علمی نیست.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدئو‌هایی از بیانات این مسئولان توسط مجریان و برنامه‌های تلویزیونی ایران به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران عنوان می‌کنند قیمت تریاک بسیار گران است چه دلیلی دارد چنین مواد گرانی را به خورد مرغ‌هایی بدهند که نصف قیمت تریاک هم نیستند، آن ‌هم صرفا جهت زیاد شدن وزن‌شان.

View this post on Instagram

A post shared by ❤💐 (@relax_bashim)


جمعی از کاربران هم معتقدند که تزریق هورمون و آب زیر پوست مرغ‌ها شاید درست باشد اما مصرف تریاک برای مرغ‌ها صلاحیت ندارد و چیزی علمی نیست. برخی دیگر از کاربران هم با جملات آمیخته با طنز عنوان می‌کنند خماری مرغ را هم ما باید پس دهیم، هشتگ معتادان_مرغی، تست مثبت اعتیاد پس از صرف جوجه کباب و از این قبیل جملات.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала