بانوی بازیگر ایرانی خوشحالی خود را به زبان انگلیسی بیان کرد +عکس، ویدئو

© Fotolia / Maxoidosبانوی بازیگر ایرانی خوشحالی خود را به زبان انگلیسی بیان کرد +عکس، ویدئو
بانوی بازیگر ایرانی خوشحالی خود را به زبان انگلیسی بیان کرد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
اشتراک
ویشکا آسایش بازیگر ایرانی با انتشار ویدئویی موفقیت خود را با خوشحالی و به زبان انگلیسی به تصویر کشید.
به گزارش اسپوتنیک، خانم ویشکا آسایش بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون ایران که کارهای شاخصی در کارنامه کاری‌اش دارد و به زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط است، در ویدئویی به زبان انگلیسی از شنیدن خبر موفقیتش گفت.

وی به تازگی عنوان بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم زمستان را دریافت کرده است و در مراسم پایانی دهمین دوره از «جوایز فیلم زمستان» که دوم اکتبر در نیویورک آمریکا برگزار شد، توانست جایزه بهترین بازیگری زن را برای بازی در فیلم "گور کن" از آن خود کند که به علت عدم حضور وی در این مراسم، ویدئویی از او و صحبت‌هایش به زبان انگلیسی در هنگام اهدای جایزه پخش گردید.

امسال دهمین دوره از جوایز فیلم زمستان (Winter Film Awards) از ۲۳ سپتامبر تا ۲ اکتبر ۲۰۲۱ (اول تا دهم مهرماه ۱۴۰۰) به صورت حضوری در شهر نیویورک آمریکا برگزار شد. فیلم "گور کن" به کارگردانی آقای مولایی در نخستین حضور جهانی خود در بیست و سومین جشواره بین‌المللی فیلم شانگهای چین به نمایش درآمد و توانست نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در بخش استعدادهای جدید آسیایی شود. این فیلم در ادامه، در اولین نمایش آمریکای شمالی خود، در بخش مسابقه بیست و هفتمین جشواره فیلم آستین آمریکا (جشنواره فیلمنامه‌نویسان) به نمایش درآمد و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم داستانی از این رویداد معتبر فیلمنامه نویسان شد و حالا هم در جشواره فیلم زمستان نیویورک کاراکتر اصلی، جایزه بهترین بازیگر زن فیلم معرفی شد و باعث سابقه درخشان و بیشتر دیده شدن این فیلم ایرانی شد.

کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی پس از شنیدن این خبر واکنش‌هایی از قبیل آرزوی موفقیت و خوشحالی برای این بازیگر و افتخارآفرینی مکرر ایرانی‌ها در سطح جهانی اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند این افتخارآفرینی‌ها امیدی برای آینده هنری، ورزشی، علمی و فرهنگی ایران است خصوصا از جانب جوانان لایق ایرانی.

بسیاری از کاربران هم از مسلط بودن این بازیگر ایرانی به زبان انگلیسی ابراز خوشحالی کردند و با کنایه و سخنان طنز به این موضوع اشاره می‌کنند که مسلط بودن خانم بازیگر به زبان انگلیسی برای وزیر امور خارجه ایران شدن عالی است چراکه از وزیر امور خارجه سابق ایران بسیار بهتر به زبان انگلیسی صحبت می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала