تأثر گسترده کاربران از درگذشت یکی از محبوب‌ترین هنرمندان ایرانی +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / تأثر گسترده کاربران از درگذشت یکی از محبوب‌ترین هنرمندان ایرانی +عکس، ویدئو
تأثر گسترده کاربران از درگذشت یکی از محبوب‌ترین هنرمندان ایرانی +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2021
اشتراک
هنرمندان بسیاری به خبر درگذشت فتحعلی اویسی واکنش نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، تأثر و تأسف بی‌اندازه بازیگران و هنرمندان ایرانی از خبر درگذشت فتحعلی اویسی موجی از واکنش‌ها از سوی کاربران فضای مجازی به ویژه دنبال‌ کنندگان اخبار حواشی بازیگران را در پی داشته است. فتحعلی اویسی روز سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ به دلیل خونریزی داخلی مغزی و از بین رفتن بخش زیادی از بافت آن با وجود تلاش‌های کادر درمان درگذشت.

View this post on Instagram

A post shared by @amirjafari4


امیر جعفری در اندوه درگذشت فتحعلی اویسی با انتشار پیامی تلخ در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «ای وای که دریغ از عمر رفته، آقای اویسی، فتل خان خوشتیپ، جنتلمن هنرمند، خوش خنده، خوش صدا، برای تو که به واقع فزآینده هنر بودی و دلیل خنده خاطرات روزهای خوبی که همه شهر با لبخندتون شهر قشنگ می‌شد. هر چقدر خواستم خاطره‌ای ازتون بنویسم نشد چون همه لحظه‌های در کنار شما برای همه ما خاطره بود. در مقام استادی بسیار ازتون آموختم و در مقام هنرمندی مونولوگ‌ها و اکت‌های تکرار نشدی و ماندگار طنزتون که تعابیر رو چنان مال خود می‌کردید که کار از تحسین هنرمندان هم می‌گذشت. همیشه جزئی از بهترین خاطرات کارهایم است. فاتح قله هنر طنز، سال‌ها بخش زیادی از خاطرات ما در قاب تلویزیون توسط شما رقم خورد و افتخار می‌کنم که در بدون شرح و کمربندها را ببندیم در کنارتون بودم. نبودتان در این دنیا بسیار برایم تاثر برانگیز است، یاد‌ و خاطرتان جاویدان و روح نجیب و آزاده‌تان در آرامش باشد. خدا نگه دار.»

مریم امیرجلالی در اندوه درگذشت فتحعلی اویسی در اینستاگرامش نوشت: «با اندوهی فراوان متاسفانه از طریق علیرضا پسر آقای اویسی با خبر شدم که استاد اویسی چشم از دنیا بستند و به دیار باقی پرواز کردند. روحشان شاد و یادشان گرامی تسلیت به خانواده محترم اویسی به ویژه همسر ایشان.»
شقایق دهقان نیز با تسلیت به خانواده هنرمند محبوب مردمی فتحعلی اویسی در پیج اینستاگرام خود نوشت: «آقای خوشتیپ، خوش خنده، خوش اخلاق مهربان، آقا فتل جان، آقای عزیز مهر بی‌پایان‌تون تا همیشه در قلب ما جاری خواهد ماند، سفرتون به خیر آقاجان.»
سید جواد رضویان در اندوه درگذشت فتحعلی اویسی نوشت: «به نام پروردگار یکتا، خدا نگهدارتون آقای اویسی. تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده عزیز اویسی و شما هنر دوستان تنتون از بلا دور، دلتون به امید پر نور. یاحق.»

کوروش سلیمانی در پیام تسلیت خود برای درگذشت فتحعلی اویسی نوشت: «آن که شادی و هنر می‌بخشید، رفت. بعضی بازیگران بی‌مانند و بی‌جایگزین‌اند و آقای فتحعلی اویسی به گواه آثار متنوعی که از ایشان به جا مانده یقینا از این گروهِ اندک شمار بازیگران ایران بودند.»

امین زندگانی در پیام تسلیت خود برای درگذشت فتحعلی اویسی نوشت: «یادتان تا همیشه در قلبمان باقی‌ست. روحتان شاد جناب داوود فتحعلی اویسی و باز هم تسلیتی دیگر به جامعه فرهنگ و هنر کشور و مردم سرزمین ایران.»

امیرمهدی ژوله با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود ضمن تسلیت به خانواده سینما و هنر ایران نوشت: «استاد فتحعلی اویسی ۱۴۰۰ -۱۳۲۴ افتخار این رو داشتم که سال ۱۳۸۳ در سریال "کمربندها را ببندیم" براشون بنویسم. روحشون شاد»
تهمینه میلانی در پیام تسلیت خود برای درگذشت فتحعلی اویسی نوشت: « یادش گرامی، فتحعلی اویسی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت. تسلیت به خانواده محترم اویسی، همکاران سینمایی و سینما دوستان. یادش گرامی.» 

پوریا پورسرخ در اندوه درگذشت فتحعلی اویسی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «با تمام وجود غمگینم… هنرمند واقعی.»
تعدادی از کاربران با ناراحتی به خبر درگذشت فتحعلی اویسی واکنش نشان می‌دهند و عده‌ای دیگر با خانواده وی ابراز همدردی می‌کنند. بعضی نیز بیان می‌کنند نیمی از عمرشان را با حضور مرحوم اویسی در تمامی لحظات زندگی‌شان گذراندند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала