قرآن خواندن سرمربی جوان و پرحاشیه ایرانی +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / قرآن خواندن سرمربی جوان و پرحاشیه ایرانی +عکس
قرآن خواندن سرمربی جوان و پرحاشیه ایرانی +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2021
اشتراک
تلاوت قرآن توسط فرهاد مجیدی در فضای حاشیه‌ساز شد.
به گزارش اسپوتنیک، قرآن خواندن دور از انتظار فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در جلسه هیات مدیره با واکنش کاربران فضای مجازی و هواداران تیم فوتبال استقلال همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Tvplussport (@tvpluss_sport)


در جلسه روز دوشنبه شب که با حضور هیات مدیره و سرمربی پرحاشیه تیم فوتبال باشگاهی ایرانی برگزار شد، برخلاف جلسات گذشته نه تنها از اختلاف نظر بین مدیران باشگاه و سرمربی تیم خبری نبود بلکه فرهاد مجیدی با خواندن چند آیه از کتاب قرآن، فضای جلسه را متحول نمود. هیات مدیره از خواندن قرآن توسط سرمربی جوان و خوش استایل تیم استقلال بسیار تعجب کردند، زیرا از نگاه آن‌ها تلاوت قرآن توسط شخصی همچون فرهاد مجیدی غیرممکن بوده است. مدیران باشگاه تیم فوتبال استقلال در این باره عنوان کردند خواندن چند آیه از قرآن آن هم از حفظ توسط فرهاد مجیدی اعضای هیات مدیره را تحت تأثیر قرار داد.

محمد مومنی عضو هیات مدیره گفته است، فرهاد مجیدی درس بزرگی به آن‌ها داده تا نگاه‌شان را نسبت به دیگران تغییر دهند و از روی ظاهر قضاوت نکنند. گفته می‌شود پس از قرآن خواندن مجیدی فضای صمیمی بین اعضای باشگاه استقلال ایجاد شده است.

تعدادی از کاربران با تعجب به این خبر واکنش نشان می‌دهند و با اشاره به تیپ و استایل مجیدی بر ناباوری خود اصرار دارند و عده‌ای دیگر از هواداران استقلالی با رجزخوانی برای سایر تیم‌های باشگاهی لیگ ایران احساسات خود را بروز می‌دهند، اما برخی از مخالفان تیم فوتبال استقلال با لحن بد مجیدی را به کارهای غیراخلاقی هنجار شکنی متهم می‌کنند. بعضی از کاربران نیز با لحن طنزآمیز مربی جوان استقلال را به مسابقات تلاوت قرآن فرا می‌خوانند و بعضی دیگر می‌گویند ما جوانان، کار خلاف نکنیم کافیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала