استقبال گسترده کاربران از امکان بازگشت مجدد مجری برنامه نود به تلویزیون +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / استقبال گسترده کاربران از امکان بازگشت مجدد مجری برنامه نود به تلویزیون +عکس، ویدئو
استقبال گسترده کاربران از امکان بازگشت مجدد مجری برنامه نود به تلویزیون +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2021
اشتراک
صحبت رئیس جدید صدا و سیما درباره بازگشت مجدد عادل فردوسی‌پور به تلویزیون با واکنش مثبت بسیاری از کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، با توجه به اینکه نزدیک به سه سال از جدایی عادل فردوسی‌پور، گزارشگر و مجری محبوب برنامه نود از شبکه سوم سیما می‌گذرد، فوتبال‌دوستان و بسیاری از عموم جامعه در انتظار بازگشت این چهره محبوب به تلویزیون هستند و به تازگی نیز وی با پیشنهاد تازه‌ای از تلویزیون مواجه شده است که احتمال بازگشت او را می‌دهد و این خبر با استقبال ویژه کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

خبر بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون، در حاشیه سفر پیمان جبلی، رئیس جدید سازمان صداوسیما به استان خوزستان و در گفت‌و‌گوی وی با یک هوادار خوزستانی فوتبال در فضای مجازی منتشر شد. این هوادار آبادانی ضمن اعطای پیراهن تیم محبوبش، نفت آبادان و همچنین یک پیراهن از تیم فولاد خوزستان به رئیس جدید صداوسیما، از او درخواست احیای برنامه نود با اجرای عادل فردوسی‌پور را داشت. و نکته جالب این بود که پیمان جبلی از این موضوع استقبال کرد و گفت: «عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.»

کاربران عنوان می‌کنند حال که رئیس جدید صداوسیما در بخشی از صحبت‌های خود عنوان کرد صداوسیما موظف به بیان و پیگیری مشکلات مردم است و اگر وی به بخشی از همین حرف‌هایی که می‌زند هم پایبند باشد و صداوسیما را منعکس‌کننده مطالبات مردم بداند، باید به یکی از همین مطالبات که بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون است توجه ویژه‌ای داشته باشد؛ چراکه بسیاری از مردم جامعه ایران در انتظار بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون هستند.

در ادامه این واکنش‌ها امام جمعه اردبیل نیز در توئیتی از بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون حمایت کرد و نوشت: «برادر عزیزم جناب آقای دکتر پیمان جبلی، اعلام موافقت با بازگشت جناب آقای فردوسی‌پور به مکانت ارزشمند خویش نشان از احاطه و توجه حضرتعالی به استعدادها و توجه و احترام به تمایلات مشروع نسل معاصر است. حرکت در این اتجاه مزید توفیقات را به دنبال خواهد داشت. مجریان بزرگ می‌توانند مصلحان بزرگ داشته باشند و همین آرزوی مقدس از برادر عزیزم آقای فردوسی‌پور مرجو است.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала