تصویر عجیب و دردناک از وضعیت کادر درمان در مرز مهران +عکس

© Photo / IRNAتصویر عجیب و دردناک از وضعیت کادر درمان در مرز مهران +عکس
تصویر عجیب و دردناک از وضعیت کادر درمان در مرز مهران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2021
اشتراک
انتشار تصاویری از وضعیت نامناسب کادر درمان در مرز مهران با واکنش جمعی از کاربران در فضای مجازی همراه شده است‌.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر جمعیت زیادی از زائران ایرانی از زیارت کربلا در عراق بازگشته‌‌اند و خبر‌‌هایی از جانب مسئولان ایرانی منتشر شد که عنوان کرده بودند از تمام زائران بازگشته تست PSR گرفته می‌شود تا از سلامت آنها اطمینان داشته باشیم؛ حال زائران برگشته‌اند و کادر بهداشت و درمان در نقطه صفر مرزی مهران مستقر شده‌ تا زائران را تست و غربالگری کنند.

اما به تازگی تصاویری در شبکه‌‌های مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کادر بهداشت و درمان مستقر در مرز مهران از شدت خستگی و کمبود امکانات بر روی زمین استراحت می‌کنند.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این تصاویر واکنش‌های تندی نشان می‌دهند. عده‌ای از این کاربران عنوان می‌کنند کادر درمان اینگونه زحمت می‌کشد و مسئولین بی‌کفایت و بی‌مسئولیت هم با افتخار روبروی دوربین‌ها از افزایش واکسیناسیون با واکسن‌های دولت قبل سخن می‌گویند. جمعی دیگر متاسف هستند و به این موضوع اشاره دارند که مسئولین امکانات لازم برای کادر درمان را فراهم نمی‌کنند حتی دریغ از وسایل استراحت و خواب، آنها ربات نیستند انسانند و مانند دیگر مردمان نیاز به استراحت و امکانات لازم و قدردانی دارند.

View this post on Instagram

A post shared by kure lor (@brazjan52)


برخی دیگر از کاربران هم معتقدند اگر جمعیت زائران به این شدت زیاد نبود کنترل و رسیدگی برای تست آنها آسان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شد و در نهایت اشتباه اول و آخر را مسئولین کردند که سفر تفریحی یا زیارتی در این وضعیت نابسامان کرونا را برای مردم ایران ممنوع نکردند و در آخر نتیجه‌ی آن خستگی و درماندگی کادر درمان شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала