همکاری مجدد بازیگر ترکیه‌ای در فصل جدید سریال ایرانی +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / همکاری مجدد بازیگر ترکیه‌ای در فصل جدید سریال ایرانی +عکس، ویدئو
همکاری مجدد بازیگر ترکیه‌ای در فصل جدید سریال ایرانی +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2021
اشتراک
عاشیه گل، بازیگر و خواننده ترکیه در سریال "ساخت ایران ۳" همکاری خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، عایشه‌‌گل جوشکن بازیگر و خواننده اهل ترکیه در خانواده‌ای اهل موسیقی بزرگ شده‌ است وی متولد ۱۷ ژوئن سال ۱۹۸۵ و اکنون ۳۴ سال سن دارد. عایشه‌گل در شهر استانبول ترکیه متولد شد، پدرش در کنار روزنامه‌نگاری نوازنده سازهای بادی همچون نی بود و مادرش معلم نقاشی است. در مقطع دبیرستان به مدرسه بانکداری رفت و در دانشگاه رشته تجارت را خواند.

او بیشتر از بازیگری، خوانندگی می‌کند اما در حرفه‌‌ بازیگری هم نقش‌آفرینی‌های کمی ندارد، ازجمله همکاری در فیلم‌های ایرانی مانند مطرب به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی که اسفند ۱۳۹۷ پربیننده‌ترین فیلم در سینما‌های ایران بود.

این خواننده ترک بعد از بازی در این فیلم علاقه بیشتری به مردم ایران و فرهنگ ایرانی پیدا کرد و تقریبا به زبان فارسی مسلط شد و به صورت زنده آهنگ قدیمی ایرانی "شانه" را اجرا کرده است حتی قطعه "بهت قول میدم" اثر محسن یگانه خواننده پاپ مطرح ایرانی را بازخوانی کرده است و گفته می‌شود که عایشه گل و محسن یگانه قرار است با هم همکاری داشته باشند.

View this post on Instagram

A post shared by . (@musicpop1398)


به تازگی نیز اخبار مربوط به همکاری مجدد وی در فیلم ایرانی "ساخت ایران ۳" به کارگردانی بهمن گودرزی که در ترکیه در حال تصویرسازی است در فضای مجازی منتشر شده است و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. کاربران در شبکه‌های اجتماعی به خبر ساخت فیلم ایرانی با حضور این بازیگر ترک واکنش‌های مختلفی نشان دادند.

View this post on Instagram

A post shared by رامین (@funny_ramin)


کاربران بسیاری ابراز خوشحالی و امیدواری می‌کنند که صنعت سینمایی ایران فقط محدود به ایران نیست و بازیگران خارجی از هر کشوری با کارگردانان ایرانی همکاری دارند. عده‌ای دیگر از کاربران نسبت به حضور این بازیگر در فیلم ایرانی واکنش نشان دادند و عنوان می‌کنند که در کشور ما بازیگران زن با استعدادی وجود دارند الزاما نیاز به حضور بازیگران غیر‌ایرانی نیست. برخی دیگر از کاربران هم عقیده دارند که کارگردانان ایرانی برای فروش بیشتر فیلم‌هایشان از بازیگران غیر‌ایرانی استفاده می‌کنند و این اقدام مدت‌هاست در سینمای ایران رایج شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала