ازدحام شدید مردم برای دیدن ستاره سینمای ایران در مراسم افتتاح فروشگاه موبایل +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ازدحام شدید مردم برای دیدن ستاره سینمای ایران در مراسم افتتاح فروشگاه موبایل +ویدئو
ازدحام شدید مردم برای دیدن ستاره سینمای ایران در مراسم افتتاح فروشگاه موبایل +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2021
اشتراک
ویدئوی ازدحام مردم برای دیدن محمدرضا گلزار در حاشیه مراسم افتتاح یک فروشگاه در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته ویدئوهایی از مراسم افتتاحیه فروشگاه موبایل در تهران در فضای مجازی منتشر می‌شود که جمعیت بسیار زیادی برای دیدن بازیگر مورد علاقه‌ی خود در این افتتاحیه حاضر شدند.

مراسم افتتاحیه فروشگاه موبایل سامسونگ ایران با حضور محمدرضا گلزار، بازیگر و خواننده ایرانی برگزار شد که به دنبال تبلیغات افتتاحیه این فروشگاه و دعوت کردن مردم برای حضور در این مراسم توسط محمدرضا گلزار از چند روز قبل از طریق صفحه‌ی اینستاگرامی خود، تجمع بزرگی از مردم بدون توجه به وضعیت کرونا در حوالی آن منطقه ایجاد شد و کاربران بسیاری با انتقادات تند به این موضوع واکنش نشان دادند.

کاربران عنوان می‌کنند این اتفاق برای بار چندم در شرایط کرونایی اتفاق می‌افتد و متاسفانه هیچ نهادی در مقابله با چنین تبلیغاتی که مردم را در این شرایط دور هم جمع می‌کند، ورود نمی‌کند. این کاربران عنوان می‌کنند این تجمع بزرگ برای دیدن یک بازیگر، مسخره است چراکه این فرد با مردم عادی فرقی ندارد و تنها در حرفه خود پیشرفت کرده است و بهتر است مردم به جای افتخار به چنین شخصیتی به مرزبانان و کسانی که از کشور دفاع می‌کنند استقبال کنند و آنان را تحسین کنند.

جمعی از کاربران با بیان اینکه بیشتر طرفداران محمدرضا گلزار نوجوانان هستند عنوان می‌کنند او باید برای این نوجوانان الگو باشد نه اینکه در صفحه‌ی خود با استوری‌های مختلف آنها را به مراسم افتتاحیه آن هم در شرایطی که ایران وضعیت مناسبی برای کنترل شیوع کرونا ندارد دعوت کند. این گروه از کاربران این اتفاق را یک تناقض رفتاری می‌دانند و معتقدند سوپراستار بودن به کلمه نیست بلکه یک سبک زندگی است که نباید برای کسب درآمد و برندینگ مردم را فدا کرد.

جمعی از کاربران نیز به ویدئوهای اخیر طرفداران این بازیگر شناخته شده اشاره می‌کنند و ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند چرا باید دختران و پسران نوجوان از تصور دنیای بدون گلزار گریه کنند و زندگی را پوچ بدانند و جهان بدون او را جهانی ناقص بخوانند؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала