شنل رپر آمریکایی در مراسم مت گالا یک پتو بود +عکس

© AFP 2023 / Dimitrios Kambouris / Getty Imagesشنل رپر آمریکایی در مراسم مت گالا یک پتو بود +عکس
شنل رپر آمریکایی در مراسم مت گالا یک پتو بود +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2021
اشتراک
آساپ راکی در مراسم مت گالا ۲۰۲۱ بر فرش قرمز چیزی شبیه یک لحاف چهل تیکه دور خودش پیچیده بود.
به گزارش اسپوتنیک، آساپ راکی، دوست پسر ریانا، خواننده‌ی رپ ۳۲ ساله آمریکایی در مراسم مت گالا ۲۰۲۱ با لباس‌ عجیب و غریبی در مراسم حضور پیدا کرد که بسیاری از کابران به پوشش او و دوست دخترش انتقاد کرده بودند. در مراسم امسال نه تنها این دو بلکه برخی از لباس‌هایی که حضار به تن داشتند نیز آنقدر بد بودند که مورد تمسخر کاربران در فضای مجازی قرار گرفتند.

پس از انتشار عکس‌های عجیب لباس‌های این سلبریتی‌ها روی مجله‌ها و در شبکه‌های اجتماعی، یک زن آمریکایی متوجه می‌شود این شنل پتوی دست‌دوز مادرش است که مدتی پیش آن را به یک مغازه دست دوم فروشی فروخته است و گویا طراح لباس، آن پتو را خریده و به عنوان شنل به این رپر آمریکایی داده است.

با توجه به اینکه صاحب قبلی پتو شاکی نیست می‌توان دریافت در این میان تنها طراح لباس از این فرصت و موقعیت لذت برده است چراکه نه تنها هزینه‌ی چندانی نکرد، بلکه بابت این پتو از صاحب لباس مبلغ کلانی دریافت کرده و بسیار دیده شده است.

View this post on Instagram

A post shared by @couturemagiran


کاربران بسیاری عنوان می‌کنند از همان ابتدا مشخص بود که آساپ راکی در این مراسم از یک لحاف چهل تیکه استفاده کرده و آن را به دور خود پیچیده است و خنده‌دارتر اینکه لباس دوست‌دخترش نیز بی‌شباهت به روتختی نبود. این کاربران عنوان می‌کنند برای سلبریتی‌ها هیچ چیزی غیرعادی و زشت نیست و اما جای تاسف دارد که برخی از این سلبریتی‌ها در نوع پوشش و رفتار خود که الگویی برای بسیاری از مردم هستند بی‌دقت می‌باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала