‏تبلیغات خلاقانه خطرات استفاده رانندگان از شبکه‌های اجتماعی حین رانندگی +عکس، ویدئو

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر ‏تبلیغات خلاقانه خطرات استفاده رانندگان از شبکه‌های اجتماعی حین رانندگی +عکس، ویدئو
‏تبلیغات خلاقانه خطرات استفاده رانندگان از شبکه‌های اجتماعی حین رانندگی +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2021
اشتراک
استفاده رانندگان از تلفن همراه به هنگام رانندگی خطر تصادفات جاده‌ای را بسیار افزایش می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از ایده‌های تبلیغاتی بسیار جالب در مسیر جاده‌ها و در سطح شهر در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. نمونه‌ی این تبلیغات برای آگهی‌سازی رانندگان و توصیه به عدم استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی در آرژانتین اجرا شده است.

در این تبلیغات لوگوهای بزرگی از شبکه‌های اجتماعی مختلف تهیه شده است که برخورد خودرو با سرعت بالا را با آن به تصویر کشیده شده است و بیانگر اینست، در صورتی که راننده حین رانندگی از فضای مجازی استفاده کند خطر تصادف در کمین او خواهد بود و ممکن است راننده و سرنشینان را به کام مرگ بکشاند.

کاربران بسیاری تجربیات خود از تصادفات جاده‌ای را برای سایر کاربران بازگو می‌کنند و استفاده از موبایل، خوردن و آشامیدن و تمام کارهایی که ممکن است لحظه‌ای موجب غفلت راننده از مسیر شود را از علل تصادفات عنوان می‌کنند. این کاربران دوربین‌های ترافیکی در مسیر تردد خودروها را بسیار موثر می‌دانند اما معتقدند خود رانندگان باید به این نتیجه برسند که بی‌توجهی به قوانین رانندگی می‌تواند منجر به مرگ او و یا سایر رانندگان و افرادی که در جاده در حرکت هستند را سبب شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала