حمله با سلاح سرد به بازیکنان فوتبال تبریزی در ایران +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAحمله با سلاح سرد به بازیکنان فوتبال تبریزی در ایران +ویدئو، عکس
حمله با سلاح سرد به بازیکنان فوتبال تبریزی در ایران +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2021
اشتراک
تماشاگران مرندی به بازیکنان تیم ارس حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک، حمله با سلاح سرد به بازیکنان آذربایجانی تیم ارس تجارت تبریز در زمین بازی و نابینا شدن یک فوتبالیست، سوژه داغ کاربران فضای مجازی و رسانه‌ها شده است.

روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ جوانان که به گفته برخی رسانه‌ها در رده سنی بزرگسالان بوده در بازی بین تیم‌های ارس تجارت تبریز و باران اسپورت مرند در استادیوم تختی هنگامی که نتیجه مسابقه ۳ بر ۱ به نفع تیم ارس تجارت تبریز جریان داشت در دقیقه ۸۰ بازی هواداران تیم باران اسپورت مرند به زمین بازی هجوم آورده و با سلاح سرد به بازیکنان تبریزی حمله ور شده و تعداد قابل توجهی را زخمی کردند.

بنا بر آمار به دست آمده از سایت‌های خبری و رسانه‌های ورزشی ایران در این حادثه غیر منتظره ۷ نفر مصدوم شدند که حال ۳ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. پیش‌تر در خبرها گفته شد که یکی از بازیکنان ارس تجارت تبریز بینایی‌اش را کاملا از دست داده، اما تعدادی از کاربران گزارش می‌کنند که بینایی یک چشم او برگشته است.

عده‌ای از کاربران از حرکت تماشاگران
مرندی هراسان شده و می‌گویند، بازیکنان فوتبال دیگر امنیت جانی ندارند و برخی دیگر با انتقاد از فوتبال دوستی تماشاگرنماها گفتند، ادعای فوتبال دوستی‌شان می‌شود اما فرهنگ ندارند. بهتر است تیم‌های آذربایجانی از لیگ حذف کنند. یک بار در گوش کاپیتان می‌زنند و حالا با حمله‌ کردن با چاقو به بازیکنان تیم ارس جنجال به پا کردند. جمعی نیز ورزشگاه را به میدان جنگ تشبیه می‌کنند و بعضی تو گوشی خوردن مسعود شجاعی را یاد آور می‌شوند.

View this post on Instagram

A post shared by Tvplussport (@tvpluss_sport)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала