حمله گرازهای وحشی در اسپانیا به ستاره موسیقی پاپ +عکس، ویدئو

© Fotolia / Budimir Jevticحمله گرازهای وحشی در اسپانیا به ستاره موسیقی پاپ +عکس، ویدئو
حمله گرازهای وحشی در اسپانیا به ستاره موسیقی پاپ +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2021
اشتراک
گرازهای وحشی در پارک جنگلی بارسلونا به شکیرا و پسر هشت ساله‌اش در حال پیاده‌روی، حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک، شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی مدعی شده است که هنگام قدم زدن در پارک با پسرش میلان، مورد حمله گرازهای وحشی قرار گرفت. وی در توضیح این اتفاق گفت: «یک جفت گراز وحشی پس از حمله، کیف او را ربودند و به دنبال آنها رفتند تا کیف را پس بگیرند اما گرازها در جنگل گم شدند.»

این خواننده، پس از این اتفاق و پیدا شدن کیفش ویدئویی در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد و گفت: «ببینید چه بلایی سر کیف من آوردند.»
او در حالی کیف گل‌آلود خود را به اشتراک گذاشت که موبایل و دیگر وسایل شخصی‌اش که در کیف بود، نابود شده بودند.

کاربران عنوان می‌کنند او و پسرش چقدر خوش‌شانس بودند که از حمله‌ی گرازها جان سالم به در برده‌اند. عده‌ای از کاربران این اتفاقات را نشانه‌ی اتفاقی بزرگ‌تر می‌دانند و معتقدند باید به مواردی از قبیل حضور گرازهای وحشی، خرس‌ها، روباه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و سایر حیوانات وحشی که اخیر در اطراف پارک‌ها و یا در مسیر جاده‌ها به دلیل کم رفت و آمدتر شدن، دیده می‌شوند توجه کرد و ساده از کنار آنها نگذشت.

View this post on Instagram

A post shared by @hollywoodiha.ir


کاربرانی نیز عنوان می‌کنند گزارش‌های زیادی از حمله‌ی گراز‌های پارک بارسلونا منتشر می‌شود که نشان می‌دهد این گرازها در سال‌های اخیر پیوسته تعدادشان رو به افزایش است. این کاربران یکی از دلیل این اتفاق و حمله‌ی حیوانات وحشی را همه‌گیری کرونا در جهان و طبیعت رها شده ازمردم، بیان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала