آهنگسازی رپر آمریکایی برای رئیس جمهور اسبق ایران +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آهنگسازی رپر آمریکایی برای رئیس جمهور اسبق ایران +ویدئو
آهنگسازی رپر آمریکایی برای رئیس جمهور اسبق ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2021
اشتراک
رپر آمریکایی برای محمود احمدی نژاد آهنگ خواند.
به گزارش اسپوتنیک، موزیک ویدئویی از خواننده و کمدین آمریکایی با مخاطب قرار دادن محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری سه دوره قبل ایران در فضای مجازی بازنشر میشود که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

آدم لوین رپر آمریکایی که در قسمت نام پیج خود آماتور حرفه‌ای نوشته شده با ساخت آهنگ جات توی قلب منه برای محمود احمدی نژاد توجه طرفداران دولت مرد ایرانی را به خود جلب کرده است.

مضمون آهنگ طنزآمیز است و در تکه‌هایی از آهنگ خوانده شده با این‌که ما از هم دوریم اما قلبمون به هم نزدیکه و وی را اولین بار در اخبار دیده است.

View this post on Instagram

A post shared by AcutoR (@acutor_)


تعدادی از کاربران محمود احمدی‌نژاد را سلطان قلب‌ها و بهترین رئیس جممهور ایران می‌دانند، آن‌ها می‌گویند احمدی‌نژاد محبوب‌ترین و کارآمدترین رئیس جمهور در تاریخ ایران است و عده‌ای اظهار می‌کنند برخی کشورها بر این باورند هنوز احمدی‌نژاد رئیس جمهوری ایران را بر عهده دارد. بعضی از کاربران نیز با لحن طنزآمیزی گفتند، احمدی‌‌نژاد این خواننده را بلاک خواهد کرد، اما بعضی دیگر معتقدند هر چیزی در مسیر شهرت کمک کند حذف نخواهد شد.
کاربرانی نیز با ناباوری از سایرین می‌پرسند این کلیپ جهت سرگرمی ساخته شده یا این‌که خواننده واقعا عاشق محمود احمدی‌نژاد شده است. جمعی از کاربران با بررسی معنی ترانه، خواننده رپ آمریکایی را همجنس گرا خطاب می‌کنند و تمامی احساساتش را واقعی می‌دانند و عده‌ای بر این باورند رپر آمریکایی این آهنگ را به دلیل نفرت احمدی‌نژاد از همجنسگرایان برای وی ساخته و اجرا کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала