شیوه‌ی جدید درآمدزایی در ایران با عکاسی از لحظه‌ی واکسیناسیون +عکس

CC BY 4.0 / Hamed Malekpour / Tasnim News Agency / (cropped image)شیوه‌ی جدید درآمدزایی در ایران با عکاسی از لحظه‌ی واکسیناسیون +عکس
شیوه‌ی جدید درآمدزایی در ایران با عکاسی از لحظه‌ی واکسیناسیون +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2021
اشتراک
عکاسی از واکسیناسیون توسط برخی از آتلیه‌ها در ایران با انتقاد تند کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، این روزها سرعت واکسیناسیون در ایران به نسبت قبل بالا رفته و محدودیت سنی برای تزریق واکسن کمتر شده است. و اما اکنون که نوبت به تزریق واکسن جوان‌ها و نوجوان‌ها رسیده است برخی از تب تند عکس گرفتن از لحظه تزریق واکسن هم می‌خواهند پول در بیاورند و تبلیغات عجیبی در این زمینه در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد انتقاد کاربران قرار گرفته شده است.

در این آگهی‌های تبلیغاتی، پکیج‌های مختلفی به متقاضیان پیشنهاد می‌شود و قیمت‌های مختلفی دارند. به طور مثال برای ۵ دقیقه فیلم از لحظه خروج از منزل تا بعد از تزریق به همراه مصاحبه بعد از تزریق و همچنین فیلمبرداری هوایی از ورود به مرکز واکسیناسیون و خروج به علاوه ۱۰ برگ آلبوم و دو شاسی ۳۰×۴۰ از درخواست کننده‌ها چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌گیرند و در برخی موارد دیگر از آگهی‌ها، این مبلغ تا ۲۰ میلیون تومان هم دیده می‌شود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم به این اتفاق که به نظر می‌رسد در حال فراگیر شدن است واکنش نشان می‌دهند. برخی از کاربران از تجربیات خود هنگام برخورد با این موضوع صحبت می‌کنند و به عنوان مثال می‌گویند: «جایی که رفته بودم واکسن بزنم به قدری آدم‌ها از لحظه واکسن زدنشان عکس گرفته بودند که پای هر کانتر زده شده بود، عکاسی اکیدا ممنوع!»
و شخصی دیگر می‌گوید: «من جلوی یک مرکز واکسیناسیون مشاهده کردم یه آگهی زده شده که نوشته بود: «عکاسی از مجالس واکسیناسیون پذیرفته می‌شود.»

کاربران در فضای مجازی با کنایه عنوان می‌کنند باعث تاسف است که بسیاری از مردم در خرج و مخارج زندگی خود مانده‌اند و برخی برای چنین کارهای پیش پا افتاده‌ای این چنین هزینه می‌کنند. جمعی دیگر از کاربران هم با تمسخر می‌گویند که فیلمبرداری و عکاسی از عروسی و جشن‌ها و مراسمات هم به این شدت هزینه ندارد و چه بسا بعدها چیزی به عنوان فرمالیته واکسیناسیون هم رایج شود.

View this post on Instagram

A post shared by @akharinkhabar.live

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала