استقبال گسترده کاربران از صعود تیم فوتبال بانوان ایران به جام ملت‌های آسیا +ویدئو، عکس

© Photo / KATAYOUN KHOSROWYARاستقبال گسترده کاربران از صعود تیم فوتبال بانوان ایران به جام ملت‌های آسیا +ویدئو، عکس
استقبال گسترده کاربران از صعود تیم فوتبال بانوان ایران به جام ملت‌های آسیا +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
تیم فوتبال بانوان بر پرچم ایران سجده کردند.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی مبنی بر صعود غرور آفرین تیم فوتبال بانوان ایران به مسابقات جام ملت‌های آسیا که برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان ایرانی ثبت شده، مورد توجه کاربران فضای مجازی از جمله طرفداران فوتبال بانوان قرار گرفته است.
زنان و دختران فوتبالیست ایرانی با پیروزی مقابل تیم فوتبال بانوان اردن در ضربات پنالتی، برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان ایران توانستند جواز حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را از آن خود کنند و شادی را به مردم ایران هدیه دهند.

آن‌ها پس از بدست آوردن این موفقیت بر پرچم جمهوری اسلامی ایران سر بر زمین فرود آورده و سجده کردند. گفته می‌شود این خبر پس از مدت‌ها موجب خوشحالی بسیاری از دختران و بانوان در ایران شده است. تعدادی از کاربران با ذوق و شوق نسبت به پیروزی تیم فوتبال بانوان ایرانی واکنش نشان می‌دهند و عده‌ای دیگر بر وجود و غیرت ملی‌شان درود می‌فرستند و تبریک می‌گویند. برخی از کاربران برای سلامتی بانوان فوتبالیست و خانواده‌شان دعا می‌کنند.

برخی از کاربران با دیدن ویدئو شادی دختران در اتوبوس با ذوق و خوشحالی واکنش نشان می‌دهند. عده زیادی از کاربران از خوشحالی مردم در خیابان‌های شهرشان خبر دادند و بعضی دیگر از جشن و پایکوبی در محل زندگی بانوان قهرمان ایرانی سخن می‌گویند، اما برخی بر این عقیده‌اند، احتمال دارد خانواده‌های مذهبی بخاطر تعصب، اجازه شلوغی و پایکوبی را به سایرین ندهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала