رهگذر مهربانی که سارق از آب درآمد +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رهگذر مهربانی که سارق از آب درآمد +ویدئو
رهگذر مهربانی که سارق از آب درآمد +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2021
اشتراک
سارق در لباس رهگذر خودرو زن مشهدی را دزدید.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی رهگذری که به قصد کمک و پارک کردن خودرو یک زن که پس از سوار شدن بر خودرو او پا به فرار گذاشته که در میان کاربران دست به دست می‌شود با واکنش هایی از سوی آن‌ها همراه شده است.

دوربین‌ ترافیکی امنیتی در یکی از خیابان‌های کلان شهر مشهد (واقع در استان خراسان رضوی در شمال شرق ایران) تصاویری از پارک کردن خودرویی را ثبت و ضبط کرده که پس از ناکام ماندن در پارک خودرو توسط زنی که راننده آن است، شخصی از راه رسیده و پیشنهاد پارک کردن خودرو را به وی می‌دهد.

این شخص به ظاهر مهربان پس از پیاده شدن زن به همراه بچه کوچکش و ایستادن آن‌ها در پیاده رو، سوار بر خودرو شده و در حرکتی نمایشی تلاش خود را برای پارک کردن خودرو به انجام رساند، اما هنگامی که برای سعی مجدد کمی جلوتر از خودروی کناری ایستاده به جای پارک کردن خودرو آن را به سرقت می‌برد.
انتشار این ویدیو با واکنش‌هایی از سوی کاربران فضاس مجازی همراه شده است.

تعدادی از کاربران سهل انگاری زن مشهدی و سپردن خودرویش به فرد غریبه مورد انتقاد قرار می‌دهند و عده‌ای بیان می‌کنند به نظر می‌رسد این رهگذر از ابتدا قصد سرقت را نداشته اما ناگهانی این فکر به ذهنش خطور کرده است. بعضی دیگر خطاب به زن سهل انگار می‌گویند، خب اگر رانندگی بلد نیست چرا با خودرو از خانه بیزون آمده است و بعضی دیگر این اتفاقات را دلیل بی اعتمادی انسان‌ها به یکدیگر دانستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала