اشتباه لفظی یک مدیر دولتی ایرانی خبرساز شد +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اشتباه لفظی یک مدیر دولتی ایرانی خبرساز شد +ویدئو
اشتباه لفظی یک مدیر دولتی ایرانی خبرساز شد +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2021
اشتراک
ولی اسماعیلی در رسانه خبری لایحه را لاحیه و طرح را طحر عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از اشتباه لفظی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ایران در مصاحبه با رسانه ملی این کشور انتشار یافته که سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

ولی اسماعیلی دارای دو مدرک دکترا با سمت رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس برای بیان پاره‌ای از توضیحات در شبکه خبر ایران حاضر شده و در صحبت‌هایش واژه لایحه را لاحیه و طرح را طحر بیان نمود. برخی از کاربران گفتند که ولی اسماعیلی ترک زبان و اهل شهر اردبیل است. وی دارای مدرک دكترای (تدوین رساله) علوم سياسی از دانشگاه آزاد گرگان و دانشجوی DBA(دکترای مدیریت صنعتی) می‌باشد. این مقام دولتی در واکنش به انتشار مصاحبه‌ای که در آن کلمات را به اشتباه بیان کرده در توئیتر خود نوشت: «طرح، لایحه یا لاحیه! هر عنوانی که گفته شد نتیجه‌اش ساماندهی هزاران نفر از کارکنان شرکتی، قراردادی، حجمی و.. خواهد بود که یک روزهم امنیت شغلی ندارند در برابر زیاده خواهی‌، تهدید و تمسخرها بخاطر شادی دل میلیون‌ها پدر و مادر ایرانی می‌ایستیم و کار ناتمام را تمام می‌کنیم؛ به فضل الهی.»

تعدادی از کاربران از داشتن چنین مدیرانی ابراز تاسف می‌کنند و عده‌ای دیگر نیز با گفتن کلمات نامربوط موضوع را به مسخره می‌گیرند، اما بعضی با اشاره به ترک زبان بودن این مقام دولتی، وی را شخصی پرتلاش دانسته و می‌گویند مدیر رسیدگی به لایحه و طرح‌های دولتی مربوط به کارکنان شرکتی و قراردادی است. حتی برخی از کاربران با گفتن صحبت‌های جدید دیگران را به همراهی با دولت مردان دعوت کردند اما جمعی با کنایه زدن‌ در خصوص نمایندگان مجلس مدرک تحصیلی‌شان آن‌ها را نا کارآمد می‌‌دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала