اظهارات جنجالی بازیگر پرحاشیه درباره خوانندگان ایرانی خارج از ایران +ویدئو

© Photo / Seyed Javad Hashemiاظهارات جنجالی بازیگر پرحاشیه درباره خوانندگان ایرانی خارج از ایران +ویدئو
اظهارات جنجالی بازیگر پرحاشیه درباره خوانندگان ایرانی خارج از ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2021
اشتراک
سید جواد هاشمی در گفت‌و‌گویی عنوان کرد مقصر اصلی فرار خوانندگان از ایران خودمان هستیم.
به گزارش اسپوتنیک، اظهارات سید جواد هاشمی در برنامه مهلا در گفتگو با محمد حسین پوریانفر درباره خواننده‌هایی که از ایران رفتند و حالا در کشور‌های بیگانه از جمله ترکیه آهنگ‌های نامتعارف می‌خوانند، در میان کاربران فضای مجازی جنجال به پا کرده است. در قسمتی از گفتگو محمد حسین پوریان‌فر گفته تفاوتی بین فردی که در ترکیه رپ می‌خواند و فردی که در ایران آواز خوانی مذهبی می‌کند وجود نداشته زیرا هر دو در سیستم آموزش و پرورش ایران تحصیل کردند و اشخاصی مثل سید جواد هاشمی مدرس ما بودند.

سید جواد هاشمی با مطرح کردن سوالی در ادامه گفت: «پس چه اتفاقی افتاد که بعضی برای آزادی ایران جانشان را فدا کردند اما بعضی دیگر همچون خوانندگان، از ایران فرار کردند؟!»
وی در ادامه گفت: «ما بودیم که باعث رفتن آن‌ها شدیم. اگر امام حسین در میدان جنگ به سربازانش اجازه خروج از خیمه‌ها را نمی‌داد و آن‌ها را به گرفتن جانشان تهدید می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟ هنگامی که بگویند اگر بخواهی در ایران بمانی باید مثل ما شوی، چه رفتاری را از خود نشان می‌دهید؟»
سید جواد هاشمی با اعتراف مجدد و مقصر دانستن خود و قوانینی که گریبان‌گیر عده‌ای شده، گفته است که به جای آن‌ها بشین پاشو می‌رود.

هاشمی در ادامه با بغضی در گلو، افزود: «من اشتباه کردم که تو رفتی آن سوی دنیا و داری اشعار غیراخلاقی و نامتعارف می‌خوانی. چرا نباید بپذیریم که اشتباه کردیم و باعث شدیم یک ایرانی با تعصب به ملت و مملکتش، یک مغز دانشگاه‌ شریف و رتبه اول کنکور از ایران میره و میگه من دیگه فارسی صحبت نخواهم کرد. من کاری کردم که اون رفته و بعد اسم فرار مغزها را روش گذاشتم.»

هاشمی در آخر گفت:« باید فندانسیون را از نو پایه گذاری بسازیم و هدایت جامعه به گونه‌ای باشه که مردم احساس آرامش و امنیت کنند و دین‌شان طوری باشد که قابل اعتماد و راهنمای مردم باشه.»
تعداد زیادی از کاربران سید جواد هاشمی را سید خطاب می‌کنند و او را سید پرحاشیه نامیدند و عده‌ای دیگر در نهایت احساس، صحبت‌های وی را تایید کرده و به او آفرین می‌گویند. برخی از کاربران نیز بیان می‌کنند که چه چیزی را بسازیم وقتی در ایران همه چیز خراب شده است!

بعضی با گلایه می‌گویند کاری کردند همه از ایران فراری شوند و حالا باید خودمان درستش کنیم.
تعدادی از کاربران با لحن کنایه آمیز خطاب به سید جواد هاشمی بیان می‌کنند، سید این سکانس یک فیلم نیست بلکه ماجرای واقعی یک ملت است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала