قطع شدن یارانه کسانی که برای تفریح به ترکیه می‌روند +عکس، ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaقطع شدن یارانه کسانی که برای تفریح به ترکیه می‌روند +عکس، ویدئو
قطع شدن یارانه کسانی که برای تفریح به ترکیه می‌روند +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2021
اشتراک
کسانی که برای کنسرت ترکیه رفته‌اند مستحق ۴۵ هزار تومان یارانه نیستند!
به گزارش اسپوتنیک، منصور حقیقت‌پور، نماینده دوره نهم مجلس ایران در رابطه با شرکت ایرانی‌ها در کنسرت‌های ترکیه گفت:‌ «در هفته گذشته عده‌ای برای شرکت در یک کنسرت و خوشگذرانی در ترکیه به این کشور سفر کردند و گفته می‌شود هزینه سفر آنها مجموعاً ۱۲۰ میلیارد تومان شده است. بنابراین کسانی که برای شرکت در کنسرت و خوشگذرانی‌های خود چنین هزینه‌های هنگفتی می‌کنند مستحق دریافت یارانه نیستند.»

او همچنین در ادامه عنوان کرد: «ما امروز در بسیاری موارد شاهدیم که مردم قادر به تأمین هزینه‌های درمانی و معیشتی خود نیستند آنگاه عده‌ای برای خوشگذرانی‌های خود چنین مبالغ زیادی را هزینه می‌کنند. باید یارانه آشکار و پنهان اینگونه افراد را که در قالب یارانه نقدی و یا یارانه انرژی دریافت می‌کنند، قطع شود چراکه اینگونه افراد مستحق دریافت هیچگونه یارانه‌ای حتی به صورت یارانه‌های پنهان به اشکال مختلف نیستند. از سوی دیگر باید مشخص شود که منابع درآمدی این قبیل افراد کجا است که قادر به تأمین اینگونه هزینه‌ها هستند و برای خوشگذرانی خود اینگونه هزینه می‌کنند.»

کاربران بسیاری نسبت به این خبر در شبکه‌های‌ اجتماعی واکنش نشان می‌دهند. عده‌ای از این کاربران ضمن تایید صحبت‌های این نماینده مجلس، اشاره می‌کنند افردی که چنین هزینه‌های هنگفتی برای تفریح می‌کنند قطعا نیازی به یارانه‌ی ۴۵ هزار ‌‌تومانی ندارند پس همان بهتر که یارانه‌شان قطع شود و به مستحقان برسد هرچند این یارانه‌ی ۴۵ هزار تومانی مشکلی از کسی را حل نمی‌کند.

جمعی از کاربران نیز معتقند چنین افرادی هیچ احتیاجی به این یارانه ندارند چراکه این مبلغ آن چنان تاثیری در خرج‌ و‌ مخارج زند‌گی‌شان ندارد. جمعی دیگر از کاربران هم عنوان می‌کنند اگر مسئولان ایرانی با رفتن این افراد به چنین مکان‌های شلوغ نگران وضعیت کرونا هستند باید از رفتن آن دسته از مردم به کربلا یا مراسمات مذهبی در ایام محرم هم جلوگیری کنند و نگران باشند و یا حتی یارانه‌ی آنها را هم قطع کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала