مراسم عقد زوج جوان به شکل متفاوت در آمبولانس +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / مراسم عقد زوج جوان به شکل متفاوت در آمبولانس +ویدئو
مراسم عقد زوج جوان به شکل متفاوت در آمبولانس +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.09.2021
اشتراک
یک زوج جوان در فسا مراسم عقد خود را در آمبولانس به شیوه‌ای متفاوت برگزار کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از برگزاری مراسم ازدواج یک زوج جوان در فسا در آمبولانس در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌های مثبت و منفی کاربرانی را به دنبال داشته است. این زوج جوان در استان فارس زندگی مشترک خود را به مناسبت ۲۶ شهریور، روز فوریت‌های پزشکی، از داخل آمبولانس آغاز کردند؛ مراسم عقد ساده این زوج با هدف ترویج فرهنگ ساده‌زیستی برگزار شد.

این زوج با توافق و تمایل خود تصمیم به برگزاری چنین مراسمی گرفتند و عروس خانم نیز در این زمینه عنوان کرد: «برای آشنایی با شغل و مشغله‌های شغلی همسرم تصمیم گرفتیم مراسم عقد خود را در آمبولانس برگزار کنیم.»

همکاران آقای داماد نیز ضمن ابراز خوشحالی و تبریک به این زوج جوان عنوان کردند: «با این اقدام تمام خستگی این دوران کرونایی که مداوم مشغول به فعالیت بودند و در شرایط سختی با هموطنان بیمار روبرو بودند، انرژی دوباره‌ای گرفتند و روحیه‌‌شان بسیار بهتر از قبل شده است.»

کاربران اما با نظرات موافق و مخالف در رابطه با برگزاری این شیوه مراسم نظرات خود را بیان می‌کنند. جمعی از کاربران معتقدند این زوج جوان قصد فرهنگ‌سازی "ساده‌زیستی" داشته‌اند به همین دلیل مراسم خود را به این شیوه برگزار کردند و با تحسین این زوج برای آنها آرزوی خوشبختی می‌کنند این کاربران عنوان می‌کنند خوب است نمونه‌های این چنینی الگویی باشد برای جوانان امروزی که همه چیز را برای ازدواج سخت می‌گیرند.

جمعی دیگر از کاربران معتقدند این اقدام، آن هم در شرایط کرونایی چندان جالب و جذاب نبود و بهتر بود این مراسم در محضر به همین شکل ساده برگزار می‌شد که برخی از کاربران در پاسخ به این جمع از کاربران عنوان می‌کنند یکی از دلایل اصلی این زوج جوان از برگزاری مراسم در آمبولانس این بود که عروس خانم تمایل داشته با شغل همسر خود آشنا شود و موقعیت کاری او را درک کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала