گریه‌های عجیب دختران نوجوان برای بازیگر و مجری پرطرفدار سینمای ایران +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / گریه‌های عجیب دختران نوجوان برای بازیگر و مجری پرطرفدار سینمای ایران +ویدئو
گریه‌های عجیب دختران نوجوان برای بازیگر و مجری پرطرفدار سینمای ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2021
اشتراک
گریه‌های عجیب دختران ایرانی برای محمدرضا گلزار خبر ساز شد.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار مصاحبه‌ای با دختران دهه ۸۰ که بخاطر تصور کردن نبودن محمد‌رضا گلزار گریه می‌کنند، سوژه خبری کاربران فضای مجازی شده است.
در این مصاحبه مجری برنامه از آنان خواسته تا دنیای بدون محمدرضا گلزار را تصور کنند، اما آن‌ها با گریه عجیب‌شان، مجری برنامه را غافل‌گیر کرده و گفتند، حتی تصور زندگی بدون گلزار برایشان دردناک است و اگر گلزار نباشد ما نیز نمی‌خواهیم باشیم.

یکی از دختران حاضر در این مصاحبه درباره ابتلا محمدرضا گلزار به کرونا گفت: «واقعا حتی تصور نبودن ایشان برای من سخت است، زمانی که ایشان به کرونا مبتلا شدند با این‌که من نمازخوان نیستم، اما بخاطر دوست داشتن ایشان شبانه روز دست به دعا شده بودم و با خودم می‌گفتم، خدایا جان من را بگیر اما آقای گلزار شفا پیدا کند.»

تعدادی از کاربران این مصاحبه را ساختگی و از طرف خود گلزار عنوان می‌کنند و عده‌ای دیگر گریه دختران را غیرطبیعی عنوان کردند. برخی از کاربران دلیل گریه عجیب دختران دهه ۸۰ را کم سن و سالی آنان بیان می‌کنند و بعضی دیگر مرد ایده‌آل برای ازدواج دختران این دوره زمانه را گلزار می‌دانند. همچنین کاربرانی نیز به غیرعادی بودن رفتار دختران واکنش نشان داده و بیان می‌کنند، این رفتارها غیر ارادی و ناعاقلانه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала