ازدواج ۷۰ زن انگلیسی با درخت به اعتراض از قطع درختان +عکس

© Fotolia / Yakimenkoantonازدواج ۷۰ زن انگلیسی با درخت به اعتراض از قطع درختان +عکس
ازدواج ۷۰ زن انگلیسی با درخت به اعتراض از قطع درختان +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2021
اشتراک
بیش از ۷۰ زن معترض به جنگل‌زدایی در بریتانیا با درختان ازدواج کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان‌های طرفدار محیط زیست مراسم ازدواج با درختان را در واکنش به طرح ساخت ۱۶۶ واحد مسکونی در منطقه‌ای از بریستول که اکنون ۷۴ درخت در آنجا وجود دارد برگزار کردند. زنان شرکت‌کننده در این مراسم لباس ازدواج به سبک فرهنگ‌های مختلف را به تن کرده بودند.

سوزان هکت، یکی از زنان حاضر در این مراسم و از هواداران محیط زیست گفت: «ازدواج با درخت واقعا یک افتخار است. تنها یک ژست احساسی نیست بلکه بسیار مهم و نمادین است. ضمن اینکه درختان نمونه‌ای واقعی از عشق بدون قید و شرط هستند و به شکلی زیبا با کل ایده ازدواج مطابقت دارد. ازدواج برای زندگی است، تنفس هم برای زندگی است.»
سیوبهان کریس مؤسس این حزب می‌گوید: «این حرکت نمادین زنان، نشانه این است که درختان شریک مادام‌العمر زندگی آنان هستند.»
جان تارلتون" استاد علوم پزشکی دانشگاه پریستول در این باره گفت: «این شهر توان از دست دادن ۷۴ درخت را ندارد و این تعداد، عدد قابل توجهی است که پریستول به شدت به آن نیازمند است.»
رئیس شورای شهر پریستول نیز بیان کرد: «با توجه به درخواست ساخت واحدهای مسکونی نمی‌توان این جشن نمادین را به حالت تعلیق درآورد.»

طرح ازدواج با درختان از سوی برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفته است و کاربران بسیاری نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. عده‌ای از این کاربران با نگاهی طنز به این موضوع پرداختند و این اقدام را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

View this post on Instagram

A post shared by shahedkhabar (@shahedkhabar)


جمعی دیگر، همین افراد را مورد انتقاد قرار دادند و عنوان کردند که کاملا می‌شود درک کرد چرا به محیط زیست تا این حد بی‌توجهی می‌شود زیرا افرادی با چنین طرز فکر و دید غلط همچنان وجود دارد. ازدواج با طبیعت و محیط زیست یعنی پیوند عمیق و عشق خالص؛ در چنین فرهنگ‌هایی ازدواج معنی گسترده و زیبایی دارد که آن را برای هر چیزی که به آن عشق می‌ورزند معنی می‌کنند نه اینکه صرفا با دید جنسی به این موضوع بپردازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала