پخش اعترافات جنجالی شاخ اینستاگرامی در تلویزیون ملی ایران +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAپخش اعترافات جنجالی شاخ اینستاگرامی در تلویزیون ملی ایران +عکس، ویدئو
پخش اعترافات جنجالی شاخ اینستاگرامی در تلویزیون ملی ایران +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2021
اشتراک
به تازگی میلاد حاتمی فعال اینستاگرام و سایت‌های قمار و شرط‌بندی در ترکیه، در اخبار ۲۰:۳۰ صدا و سیما ملی ایران دست به اعتراف زد.
به گزارش اسپوتنیک، میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به میلاد حاتمی که ۲۵ سال سن دارد در نوجوانی و پس از مشکلات خانوادگی از جمله جدایی پدر و مادر درس را رها می‌کند و برای کار به جزیره کیش می‌رود. سپس با پیشنهاد یکی از دوستانش برای مهاجرت به ترکیه به شکل غیرقانونی به این کشور می‌رود و در آنجا پس از آشنایی با شبکه قمار در خارج کشور وارد این عرصه و تبدیل به یکی از شاخ‌های مجازی می‌شود.

او در اعترافات خود گفت: «اغلب شاخ‌‌های مجازی دارای سایت‌‌های شرط‌بندی زیر نظر سرشاخه‌‌های اصلی فعالیت می‌‌کنند و تبلیغات آن‌ها درباره‌ی بُرد در این سایت‌ها دروغی بیش نیست. به گفته ی او، افراد تبلیغ‌ کننده وانمود می‌کنند از طریق این سایت‌ ها کسب درآمد می‌‌کنند در حالی‌ که خودشان مدیر این سایت‌ها هستند و خود او نیز وانمود می‌کرد که از این راه درآمد دارد.»

میلاد حاتمی از سعدالله امیرشقاقی و پسرش فرشید امیرشقاقی به عنوان سردسته‌های اصلی این شبکه نام برد و اسامی گردانندگان سایت‌های مادر را ترسیم کرد و اینگونه عنوان کرد: «پویان مختاری، علی شمس معروف به علیشمس، ساشا سبحانی، رضا چت و پت و اشکان، امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، داوود غفاری معروف به داوود هزینه و برادرش، پیام صادقیان بازیکن سابق پرسپولیس و ندا یاسی.»
در میان زیرمجموعه‌های سایت‌های مادر هم نام‌هایی همچون دنیا جهانبخت، حسین تهی، لیتو ملقب به بهزاد لیتو، سیاوش جلالی ملقب به سیجل، کوروش، خشایار SR عضو گروه تیک تاک و محمد خردادیان به چشم می‌خورد.
بر این اساس برای تمام این افراد حکم دستگیری صادر شده و تحت اعلان قرمز اینترپل هستند و به زودی به ایران دیپورت خواهند شد.

او درباره‌ی حساب‌های بانکی داخل ایران که از آن‌ها برای واریز پول به سایت‌های شرط‌بندی استفاده می‌شود گفت: «اعضای شبکه قمار کارت‌های بانکی افراد نیازمند به پول را در ایران اجاره می‌کنند و سپس موجودی این حساب‌ها به روش‌های خاصی به ترکیه منتقل می‌شود.»
وی اضافه کرد: «اطلاعات سپاه ایران جزئی‌ترین ملاقات‌های من را هم اطلاع داشته است.»
میلاد حاتمی آذر ماه سال گذشته به دنبال انتشار ویدئویی از خود که او را در حال پرسه زدن با خودروی پلیس ترکیه و بازی با آژیر آن نشان می‌داد، توسط پلیس ترکیه بازداشت شد. اواخر اسفند ماه سال گذشته رئیس پلیس بین‌الملل ناجا از تحویل میلاد حاتمی به ایران خبر داد. به گفته‌ی وی، به دنبال درخواست پلیس بین‌الملل ایران، اعلان قرمز علیه میلاد حاتم آبادی فراهانی صادر و وی پس از ردیابی و شناسایی در ترکیه دستگیر و به مقامات قضائی ایران تحویل داده شد.

قرار است حاتمی به اتهامات اخلاقی و مالی در دادگاه انقلاب تهران محاکمه شود. تاکنون عناوین اتهامی او محرمانه اعلام شده است، اما آنچه مشخص است دو عنوان اصلی اتهامات وی اشاعه فساد و فحشا و تحصیل مال نامشروع است. باید دید علاوه بر این دو اتهام، این متهم با چه اتهامات دیگری محاکمه خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by سفیدک (@sefiddak)


پخش ویدئو اعترافات با واکنش‌های فراوان کاربران فضای مجازی همراه بوده است. بسیاری از کاربران ابراز خوشحالی کردند و بی‌صبرانه منتظر دستگیری تمامی افراد نام برده هستند. و جمعی دیگر هم ابراز تاسف و ناراحتی می‌کنند که او جوان است و پشیمان؛ عده‌ی دیگری از کاربران هم اشاره می‌کنند که اگر می‌خواهند جلوی سایت‌های قمار را بگیرند اول باید یک سر به بورس ایران بزنند که امثال مشابه این افراد هستند و حق آنها هم محاکمه شدن است چراکه هر دو به یک نحو پول مردم را بالا کشیدند و سودی نصیب افراد نشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала