مراسم وداع با بازیگر مشهور فرانسوی و جهان +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / Buurserstraat38مراسم وداع با بازیگر مشهور فرانسوی و جهان +ویدئو، عکس
مراسم وداع با بازیگر مشهور فرانسوی و جهان +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
اشتراک
تشیع پیکر ژان پل بلموندو در بنای آنولید با اجرای زنده موسیقی فیلم حرفه‌ای انجام شد.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم با شکوه وداع بازیگر مشهور فرانسوی ژان پل بلموندو که عصر جمعه با حضور مردم فرانسه و اجرای موسیقی ماندگار فیلم حرفه‌ای برگزار شد، مورد توجه کاربران دنیای مجازی و طرفدارانش در سرتاسر جهان قرار گرفته است.

پیکر بلموندو به پیشنهاد امانوئل مکرون رئیس جمهوری کشور فرانسه به پاس فعالیت‌های ارزشمند در عرصه بازیگری وی در محوطه بنای تاریخی «آنولید» پاریس، همراه با اجرای زنده قطعه موسیقی ماندگار فیلم حرفه‌ای تشیع شد.

بلموندو با ورود به سینمای موج نو فرانسه به جهان معرفی شد و با درخشش در نقش‌های مختلف به شهرتی جهانی رسید. وی در روز دوشنبه گذشته ۶ سپتامبر در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

بسیاری از کاربران بازیگر مشهور فرانسوی را با بازی در فیلم حرفه‌ای می‌شناسند و تعدادی نیز پیشرفت سینمای حرفه‌ای فرانسه و جهان را مدیون بازیگرانی چون او می‌دانند. همچنین برخی از طرفدارانش از بلموندو بعنوان خوشتیپ‌ترین بازیگر دنیا نام می‌برند و از خبر درگذشت وی ناراحت هستند و بعضی از آن‌ها از خاطره داشتن با فیلم حرفه‌ای سخن می‌گویند. جمعی از کاربران ایرانی از برگزاری مراسم وداع باشکوه بازیگر شهیر که با ادای احترام مقامات کشوری فرانسه صورت گرفت، ابراز رضایت کرده و بیان کردند، هر شخصی بنا بر بذری که در دل اطرافیانش کاشته از دنیا سهم دارد و با او رفتار شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала