واکنش تند کاربران ایرانی به توهین صدا‌و‌سیما خطاب به درخواست واکسن مردمی +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش تند کاربران ایرانی به توهین صدا‌و‌سیما خطاب به درخواست واکسن مردمی +ویدئو
واکنش تند کاربران ایرانی به توهین صدا‌و‌سیما خطاب به درخواست واکسن مردمی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
اشتراک
اجرای یک نوجوان در تلویزیون ایران خطاب به مخاطبان، که می‌گوید "دوران زر مفت بزن درو تمام شد"، با موجی از واکنش‌های کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته ویدئویی کوتاه از تلویزیون ایران پخش شد، در آن ویدیو یک فرد نوجوان با بیان توضیحاتی با مخاطب قرار دادن مردمی که درخواست واکسن داشتند گفت: «دوران زر مفت بزن درو تمام شد.»

این ویدئو اکنون در فضای مجازی در میان کاربران ایرانی دست به دست می‌شود و واکنش‌های بسیاری از کاربران را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است. کاربران عنوان می‌کنند این نوجوان برای مجموعه و سازمانی فعالیت می‌کند که اینگونه به مردمی که درخواست ورود واکسن و نجات جان هموطنان‌شان را داشتند توهین می‌کند و با صراحت می‌گوید: «زر مفت نزنید.»

کاربران عنوان می‌کنند اظهارات عجیب و بی‌احترامی زینب ابوطالبی، مجری شبکه افق صداوسیمای ایران که گفته بود: «هر کسی مثل من فکر نمی‌کند، جمع کند و از ایران برود» کم بود که بار دیگر این چنین در رسانه ملی به مخاطبان که همان مردم جامعه ایران هستند آشکارا توهین می‌شود؟! و این در حالی‌ست که در کشور ایران روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر جان خود را به علت کرونا و بی‌تدبیری مسئولین در واکسیناسیون عمومی از دست می‌دهند و هر روزه صدها خانواده عزادار عزیزانشان می‌شوند؛ آیا تولید چنین محتوایی با این ادبیات شایسته‌ی این مردم است؟! محتویی که هزینه‌ی آن با پول همین مردم تهیه شده است!

و آیا این بدین معنا نیست که جان مردم کمترین ارزشی برای دولتمردان ایران ندارد و حاضرند برای منافع و ایده‌هایشان، مردم و جانباختگان کرونا را نادیده بگیرند؟! و با خیالی آسوده و به راحتی به جای احترام و دلسوزی با مردم جامعه‌ی خود، اینگونه در پاسخ به درخواست‌ واردات واکسن، به مردم فحاشی کنند؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала