انتقاد مدیر مالی بریتانیا از مدل آمریکایی بخاطر تبلیغ کردن رمز ارز ناشناخته +ویدئو، عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر انتقاد مدیر مالی بریتانیا از مدل آمریکایی بخاطر تبلیغ کردن رمز ارز ناشناخته +ویدئو، عکس
انتقاد مدیر مالی بریتانیا از مدل آمریکایی بخاطر تبلیغ کردن رمز ارز ناشناخته +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2021
اشتراک
چارلز رندل اینفلوئنسرها را به کلاهبرداری متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، انتقاد مقامات مالی بریتانیا مبنی بر تبلیغ کیم کارداشیان برای یک رمز ارز ناشناخته‌ با نام "اتریوم‌ مکس" با توجه کاربران دنیای مجازی و طرفداران وی در رسانه‌های خبری همراه شده است.

رئیس اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) چارلز رندل، از کیم کارداشیان به دلیل تبلیغ کردن برای یک ارز دیجیتال شناخته نشده در فضای مجازی انتقاد کرد. وی درباره اقدام کیم کارداشیان گفته است، کارداشیان آمریکایی از ۲۵۰ میلیون فالوور خود خواسته است تا در توکن دیجیتالی که تنها ۱ ماه از آمدن آن توسط توسعه دهندگان ناشناس می‌گذرد، سرمایه‌ گذاری کنند. وی افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی که همان اینفلوئنسرها هستند را به دامن‌زدن «توهم ثروت سریع» متهم کرده و بیان نموده است که توکن تبلیغ‌شده‌ی اتریوم مکس نباید با ارز دیجیتال اتریوم اشتباه گرفته شود.

View this post on Instagram

A post shared by Szf (@s_z_fgh)


رندل درباره دستمزد این افراد گفت: «اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی معمولا توسط کلاهبرداران مزد می‌گیرند، آن‌ها برای سودجویان توکن‌های جدید را تبلیغ می‌کنند. علاوه بر آن برخی از اینفلوئنسرها نیز توکن‌هایی را تبلیغ می‌کنند که امکان دارد اصلا وجود نداشته باشند.»

چارلز رندل در آخر با اشاره به استفاده ۱۴ درصد شهروندان از کارت‌های اعتباری خود برای خرید رمز ارزهای ناشناخته گفته است، FCA بارها درباره خطرات نگهداری توکن‌های ناشناخته به شهروندان هشدار داده است که اگر مردم آن توکن‌ها را خریداری کنند، باید برای از دست‌ دادن دارایی‌شان آماده باشند.

تعدادی از کاربران از دیدن تبلیغ کیم کارداشیان تعجب می‌کنند، و عده‌ای دیگر تبلیغ کردن به شیوه‌ی خاص را حرفه اینفلوئنسرها بیان می‌کنند. همچنین برخی نیز با اشاره به تقلبی بودن این رمز ارزها، افراد مشهور در فضای مجازی را به کلاهبرداری متهم می‌کنند. بعضی دیگر قرارداد کاری اینفلوئنسرها را با کسب و کارهایی مانند تبلیغات سایت‌های قمار، پیج‌های غیراخلاقی و پلتفرم‌های نوپا رمز ارز دیجیتال می‌دانند و جمعی آن‌ها را عامل فساد فرزندانشان عنوان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала