ممنوعیت صرف تخم مرغ در مدارس روسیه

CC0 / Pixabay / ممنوعیت صرف تخم مرغ در مدارس روسیه
 ممنوعیت صرف تخم مرغ در مدارس روسیه   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
اشتراک
سازمان نظارت در روسیه، صرف تخم مرغ در مدارس را به دلیل فاسد پذیری زود هنگام این خوراکی ممنوع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان نظارت در روسیه اعلام کرد که ماکارونی با گوشت چرخ کرده، تخم مرغ پخته شده و پنکیک برای تغذیه دانش آموزان برای بیش از 30 سال ممنوع خواهد شد، زیرا به دلیل عدم وجود عملیات حرارتی مناسب مطابق با تکنولوژی پخت و پز امکان فاسد شدن این مواد زیاد است، و یا این مواد دارای کیفیت کافی برای کودکان نیستند.
حقایقی علمی درباره زرده تخم مرغ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
حقایقی علمی درباره زرده تخم مرغ
پیشتر، بخشی از این سازمان در سن پترزبورگ در حساب اینستاگرام گزارش داده بود که استفاده از تخم مرغ ماکارونی با گوشت چرخ کرده، سوسیس دودی خام در وعده های غذایی مدرسه ممنوع است.
در این گزارش امده است: "ماکارونی  با گوشت چرخ کرده، سوسیس دودی خام، تخم مرغ پخته شده و پنکیک برای کودکان مدرسه ای به دلیل عدم اطمینان از نحوه نگهداری این مواد تا زمان خوردن ان ممنوع است. این مواد بیش از 30 سال ممنوع شده اند. دلیل آن عدم وجود عملیات حرارتی مناسب مطابق با تکنولوژی است، که سطح ایمنی مناسب را در عرض دو ساعت از لحظه پخت را از بین می برد. سوسیس های دودی خام همچنین منبع اضافی نمک و چربی های با منشا حیوانی هستند که هضم آنها برای بدن کودک سنگین است.
در عین حال، طیف غذایی کودکان به اندازه کافی گسترده است و از این ممنوعیت ها رنج نمی برد زیرا  ماکارونی، به عنوان یک غذای جانبی مستقل یا به عنوان یک غذای جانبی با پنیر می تواند به کودک داده شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала