مستندی درباره عشق ستاره فوتبال پرتغالی به نامزدش +عکس

© AP Photo / Joel C Ryan/Invisionمستندی درباره عشق ستاره فوتبال پرتغالی به نامزدش +عکس
مستندی درباره عشق ستاره فوتبال پرتغالی به نامزدش +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2021
اشتراک
رونالدو گفته است در خواب هم نمی‌دیده که اینگونه عاشق شود.
به گزارش اسپوتنیک، ساخت مستندی از داستان عشق کریس رونالدو به نامزدش جورجیا توسط پلتفرمی به نام نتفلیکس در اسپانیا در فضای مجازی و رسانه‌های خبری منتشر شده که توجه طرفداران حواشی ستارگان فوتبال جهان را به خود جلب کرده است.
در این مستند قرار است ماجرای عشق فوق‌ ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو و جورجیا رودریگس که فروشنده‌ای ساده بوده و تنها ساعتی ۱۰ پوند حقوق می‌گرفته و حالا زندگی‌اش رؤیایی شده است را به تصویر بکشد.

View this post on Instagram

A post shared by Tvplussport (@tvpluss_sport)

کریستیانو رونالدو درباره این مستند گفته است، که به مردم خواهد گفت چگونه عاشق همسر فعلی خود جورجیانا رودریگس، شده و این موضوع حتما برای مخاطبان و طرفدارانش جذابیت خواهد داشت. وی اعتراف می‌کند که در خواب هم نمی‌توانست ببیند این‌گونه عاشق دختری سبزه و زیبا شود و چنین احساسی عمیق نسبت به او داشته باشد. در قسمت‌هایی از این مستند، جورجیانا نیز درباره ماجرای زندگی خود خواهد گفت، از زمانی که رودریگس در سال ۲۰۱۲ به عنوان خدمتکار و پرستار بچه در بریستول کار می‌کرد تا ماجرای به مادرید برگشتنش و گذران زندگی با درآمد ساعتی ۱۰ پوند در فروشگاه گوچی که موجب زیرو شدن زندگی‌اش شد.
تعدادی از کاربران عاشق شدن و ازدواج ستاره پرتغالی جهان با چنین دختری با تعجب واکنش نشان می‌دهند و عده‌ای با تحسین ستاره پرتغالی عشق او را پاک و بدور از منافع شخصی و مالی می‌دانند. بعضی دیگر خوش سلیقگی کریس را نسبت به انتخاب همسرش ستودنی می‌دانند و جمعی نیز زندگی پرتغالی‌ها و برزیلی‌ها را شبیه سبک زندگی مردم ایران معرفی می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала