بازیگر افغانستانی سینمای ایران در کمپ پناهجویان افغان در صربستان +عکس

© REUTERS / Umit Bektasبازیگر افغانستانی سینمای ایران در کمپ پناهجویان افغان در صربستان +عکس
بازیگر افغانستانی سینمای ایران در کمپ پناهجویان افغان در صربستان +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2021
اشتراک
فرشته حسینی برای کمک به پناهجویان افغانستانی به صربستان سفر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینمای ایران همسر نوید محمدزاده، به دنبال تسلط طالبان بر کشور افغانستان ضمن اینکه از مسئولان ایرانی برای کمک به شهروندان افغانستانی درخواست کرده بود، به تازگی نیز در پستی اینستاگرامی تصاویری از خود در کمپ پناهجویان افغانی در صربستان منتشر کرد و توضیحاتی درباره‌ی وضعیت این پناهجویان در این کمپ ارائه کرد.

او که نزدیک به دو هفته قبل به این کمپ رفته بود، می‌گوید وضعیت پناهجویان در این کمپ مناسب نیست و سالن‌های غذاخوری و حمام و دستشویی برای همه مشترک است. او در انتهای پست خود نوشت: «هیچ کس در دنیا به اندازه‌ی آنها خسته نیست.»

او در زمان حضور خود در صربستان با یکی از نشریات این کشور نیز در خصوص وضعیت افغانستان مصاحبه کرده بود که تصویری از آن را هم در اینستاگرام خود منتشر کرد.

کاربران بسیاری نسبت به این اقدام این بازیگر افغانستانی واکنش نشان دادند، عده‌ای این کار او را تحسین کردند و جمعی از این کاربران معتقدند به اشتراک گذاشتن بیش از حد این موضوعات توسط وی نشان از خودنمایی اوست و ایران بسیار شرایط سخت و دشوار مانند روزهای بی‌آبی خوزستان داشت، اما نه خود او نه همسرش نوید محمدزاده هیچگونه اقدامی مشابه این اقدامات برای ایران انجام ندادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала