کنایه رئیس جمهوری ایران به تصمیم‌های دولت پیشین +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کنایه رئیس جمهوری ایران به تصمیم‌های دولت پیشین +ویدئو
کنایه رئیس جمهوری ایران به تصمیم‌های دولت پیشین +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2021
اشتراک
ابراهیم رئیسی بیان کرد تصمیمی نخواهیم گرفت که مردم از آن بی‌اطلاع باشند.
به گزارش اسپوتنیک، اظهارات ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران در خصوص محرم بودن مردم در تصمیم‌گیری‌های دولت با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است. سید ابراهیم رئیسی در نخستین گفت‌وگوی خود با مردم ایران در شبکه ۱ تلویزیون ملی این کشور گفت: ‌«تصمیمی نخواهیم گرفت که مردم صبح بیدار شوند ببینند بدون اطلاع آن‌ها تصمیمی گرفته شده است.» وی ضمن محرم خواندن مردم اظهار کرد که این دولت در تصمیم‌‌گیری‌های مهم مردم را در جریان خواهد گذاشت.
وی در ادامه گفت: «دولت درباره بازار تصمیم غیابی نخواهد گرفت و حتماً در این باره با بازاریان مشورت خواهد کرد. رئیسی در ادامه صحبت‌هایش هماهنگی این اقدامات را ضروری دانست و معاون اول خود را به عنوان مسئول این هماهنگی معرفی کرد. صحبت‌های امیدوارانه رئیس جمهوری ایران سید ابراهیم رئیسی با موجی از واکنش‌های مثبت و انتقادهای سازنده همراه شده است.
تعدادی از کاربران با ابراز امیدواری نسبت به آینده ایران از ابراهیم رئیسی حمایت می‌کنند و بعضی نیز با بدبینی نسبت به این ماجرا واکنش نشان می‌دهند. برخی از کاربران نیز صحبت‌های رئیسی را به تیری در قلب حسن روحانی می‌دانند و عده‌ای بر عملکرد دولت جدید مهر تایید می‌زنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала