وضعیت جوان معتادی که در روز عاشورا خالصانه عزاداری کرد +ویدئو

© Photo / IRNAوضعیت جوان معتادی که در روز عاشورا خالصانه عزاداری کرد +ویدئو
وضعیت جوان معتادی که در روز عاشورا خالصانه عزاداری کرد +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2021
اشتراک
گزارشی از وضعیت کنونی جوان معتادی که پایان روز عاشورای امسال بسیار خبرساز شد منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌های اخیر ویدئویی از سینه‌زنی یک جوان معتاد در پایان روز عاشورا در فضای مجازی منتشر شد که این جوان در خلال مجلس عزاداری هیأت محبان‌الزهرا(س) حضور پیدا کرد و بدون توجه به حاضرین شروع به سینه‌زنی کرد. ویدئوی مربوط به این اتفاق در فضای مجازی ویرال شد و کاربران بسیاری از دیدن آن متاثر شدند و واکنش نشان دادند.

اما هیأتی‌های هیأت محبان‌الزهرا(س) این جوان را رها نکردند و با محوریت مداح خود از فردای روز عاشورا سراغ این فرد رفتند و کمک کردند تا او ترک کند. تصمیم این جمع هیأتی، بعد از مشاهده وضعیت این جوان معتاد و اطرافیانش این بود که او را سرآغازی برای کارهای اجتماعی خود در حوزه اعتیاد قرار دهند.

گزارشی بعد از گذشت ۱۵ روز از این جوان و دوستانش تهیه شد که گویای آن است که بسیار از شرایط فراهم شده راضی هستند. این جوان معتاد که «حسین» نام دارد می‌گوید بسیار خوشحال است که این اتفاق برایش افتاده است و قرار است با تدارکی که هیاتی‌ها دیده‌اند روز اربعین به کربلا برود. ضمن اینکه «حسین» توانسته در این مدت پاک باشد به واسطه‌ی این اتفاق خوب، خانواده‌اش را نیز پیدا کرد.

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند چقدر این کار زیبا و پسندیده است و چه بسیار جوانانی که به این درد دچارند و احتیاج به کمک دارند. این کاربران با تحسین این اقدام خیرخواهانه امیدوارند حسین و هم‌قطارانش بتوانند ترک کنند و به زندگی برگردند. جمعی از کاربران معتقدند «حسین» بیشتر از سفر کربلا به کار و شغل احتیاج دارد که بتواند توانمند شود و بار دیگر در دام اعتیاد نیفتد و ای کاش به این جوانان از سوی مسئولین بیشتر توجه شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала