آماده کردن محل تمرین توسط قهرمان ایرانی پارالمپیک با بیل و فرغون +ویدئو

© AFP 2023 / Behrouz Mehri آماده کردن محل تمرین توسط قهرمان ایرانی پارالمپیک با بیل و فرغون +ویدئو
آماده کردن محل تمرین توسط قهرمان ایرانی پارالمپیک با بیل و فرغون +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2021
اشتراک
ورزشکار ایرانی در پرش طول، برای کسب آمادگی در مسابقات، شخصاً محل تمرین خود را با بیل و فرغون آماده کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی در فضای مجازی از امیرخسروانی وزشکار ایرانی پخش شده که نشان می‌دهد او در شرایطی سخت، زمینی برای تمرین و آمادگی خود در مسابقات تدارک می‌بیند که کاربران بسیاری به این ویدئو واکنش نشان دادند و این اقدام را عزم راسخ او برای قهرمانی در پارالمپیک عنوان کردند.
در این هفته امیرخسروانی در مسابقات پارالمپیک توکیو توانست با ثبت رکورد ۷ متر و ۲۱ سانتی متر در پرش طول مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد و افتخار بیافریند. این جوان گناوه‌ای تاکنون چندین مدال طلا پارالمپیک کسب کرده است اما پیست تارتان ندارد و به ناچار خود برای تهیه این پیست برای آمادگی بیشتر و تمرین دست به کار شد که این موضوع مورد توجه و انتقاد کاربران از مسئولین مربوطه قرار گرفته است.

 کاربران ضمن تحسین و تشویق این ورزشکار تلاشگر، عنوان می‌کنند که مسئولان استان و نماینده مجلس با چه رویی از این ورزشکار مدال‌آور استقبال خواهند کرد. این کاربران به تندی از مدیران و مسئولان وزارت ورزش انتقاد می‌کنند و بیان می‌کنند که هیچ گونه امکاناتی برای ورزشکاران ایرانی در این کشور فراهم نیست و برای مدال‌آوران در رشته‌های مختلف ارزش قائل نمی‌شوند و همین موضوع سبب می‌شود که ورزشکاران بسیاری، از کشور خارج شوند.

View this post on Instagram

A post shared by پارسینه (@parsine1)


کاربران دیگری نیز آرزوی موفقیت روزافزون برای این قهرمان دارند و به او افتخار می‌کنند که اراده‌ی قوی او باعث شد تا هدف داشته باشد و برای رسیدن به هدفش با کمترین امکانات، دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала