حاشیه‌های برهنگی بازیگر نقش‌های مذهبی در شبکه نمایش خانگی +عکس، ویدئو

© Photo / Seyed Javad Hashemiحاشیه‌های برهنگی بازیگر نقش‌های مذهبی در شبکه نمایش خانگی +عکس، ویدئو
حاشیه‌های برهنگی بازیگر نقش‌های مذهبی در شبکه نمایش خانگی +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
اشتراک
سکانس لخت شدن سیدجواد هاشمی کنار استخر، حاشیه‌های زیادی را برای او بوجود آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی اخیر حواشی بسیاری برای سیدجواد هاشمی چهره آشنای سینما و تلویزیون ایران که بیشتر در نقش‌های مذهبی جلوی دوربین حاضر می‌شد بوجود آمده است. این حواشی به دنبال انتشار سکانس لخت شدن وی در کنار استخر در سریال نمایش خانگی شکل گرفته است و موجب شد ایشان نسبت به حاشیه‌های ایجاد شده از برهنگی‌اش در این سریال و شرکت نکردن در ویژه برنامه تلویزیونی "نشان ارادت" به عنوان اولین مهمان این برنامه که در ایام محرم و صفر پخش می‌‌شود، واکنش نشان دهد.


سکانس لخت شدن این بازیگر کنار استخر، علاوه بر حاشیه‌های زیاد و واکنش برخی سلبریتی‌ها با نگاه طنز، حضور ایشان در قسمت اول برنامه "نشان ارادت" از شبکه دوم سیما را با مشکل روبرو کرد و روابط عمومی برنامه با انتشار اطلاعیه‌ای عنوان کرد این برنامه به دلیل مشکلات فنی پخش نخواهد شد و این برنامه با حضور شهرام عبدلی جایگزین آن شده است.


سیدجواد هاشمی سکانس جنجالی در سریال زخم کاری را مرتبط با اطلاعیه روابط عمومی مبنی بر عدم حضور خود در برنامه تلویزیونی "نشان ارادت" و انجام ملاحضاتی عنوان کرد و گفت اینکه این ملاحظات چقدر می‌تواند درست باشد و چقدر احمقانه؟ من نمی‌دانم! به اعتقاد من این ماجرا ربطی به هم ندارد اما دوستان آن‌ها را به هم ارتباط می‌دهند. در خصوص این حواشی می‌توانم بگویم چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد و لخت شدن در کنار استخر آن هم برای ایفای نقش در یک سریال اشکال دارد؟


کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان می‌هند برخی از این کاربرها عنوان می‌کنند این همه حواشی برای این موضوع بسیار اغراق آمیز است و یک بازیگر اگر بیشتر در نقش‌های مذهبی ظاهر می‌شود ممکن است در یک فیلم یا سریال نقش کارکتر دیگری را بازی کند و این دلیل نمی‌شود که مخاطبان از این اتفاق متعجب شوند. کاربرانی اما این اتفاق را دور از انتظار می‌دانند و عنوان می‌کنند سیدجواد هاشمی برای بسیاری الگو است و این اتفاق می‌تواند تاثیری نه چندان خوب روی جوانانی که ایشان را الگوی خود می‌دانند داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала