الیزابت دوم از شاهزاده هری و مگان مارکل شکایت می کند

© REUTERS / Chris Jackson الیزابت دوم از شاهزاده هری و مگان مارکل شکایت می کند
 الیزابت دوم از شاهزاده هری و مگان مارکل شکایت می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2021
اشتراک
ملکه الیزابت دوم تیمی از وکلای خود را برای مبارزه با شاهزاده هری و مگان مارکل، که بارها به خانواده سلطنتی حمله کردند، استخدام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سان، ملکه انگلیس از شاهزاده هری و مگان مارکل شکایت می کند.

 دوست شاهزاده هری: مگان مرکل مرا یاد کابوس می اندازد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
دوست شاهزاده هری: مگان مرکل مرا یاد کابوس می اندازد

به نوشته این روزنامه، الیزابت دوم آماده مراجعه به دادگاه جهت ارائه شکایت از هری و مگان است، اما امیدوار است که هری و مگان به خود بیایند و به درگیری پایان دهند.
خاطرنشان می شود که وکلای الیزابت دوم قصد دارند هشدارهایی را به جهت نشر خاطرات توسط Penguin Random House ارسال کنند، که قرار است خاطرات شاهزاده هری را منتشر کند. به عقیده این انتشارات: "او نه به عنوان شاهزاده ای که به دنیا آمده است، بلکه به عنوان مردی که تبدیل شده است، این خاطرات را خواهد نوشت" می نویسد.
پیشتر، در ماه ژوئیه، گزارش شد که هری با Penguin Random House برای انتشار خاطرات خود موافقت کرده است. آنجلا لوی، زندگینامه نویس خانواده سلطنتی، استدلال کرد که این کتاب به مرگ پرنسس دایانا اختصاص داده خواهد شد.
گفتنی است، رابطه شاهزاده هری و مگان مارکل با کاخ باکینگهام سرانجام در مارس 2021 پس از مصاحبه جنجالی با مجری تلویزیون آمریکایی اپرا وینفری، که در آن دوشس ساسکس به احساسات نژادپرستانه برخی از اعضای خانواده سلطنتی اشاره کرد، تیره شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала