درگیری زنان در متروی تهران بر سر استفاده نکردن ماسک +ویدئو، عکس

© Sputnik / Siavash Sobhgahi درگیری زنان در متروی تهران بر سر استفاده نکردن ماسک +ویدئو، عکس
درگیری زنان در متروی تهران بر سر استفاده نکردن ماسک +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2021
اشتراک
بحث و ناراحتی دو زن در واگن قطار به دلیل استفاده نکردن یکی از آنها از ماسک، در فضای مجازی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از درگیری دو زن در واگن قطارِ در حال حرکت در تهران، بر سر استفاده نکردن یکی از آنها از ماسک در مکان عمومی، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که کاربران بسیاری به آن واکنش نشان می‌دهند.


فرشید اسحاقی، فعال‌رسانه‌ای در واکنش به این ویدئو نوشت: «کرونا، ترس از جان و جامعه‌ای که هر روز عصبانی‌تر می‌شود. درگیری زنان در مترو، آتشی زیر خاکستر در جامعه‌ای ملتهب و نگران است که مردمانش در بی‌کیفیت‌ترین وضع زندگی، در پی مقصرند. روح بیمار جامعه، کشته‌هایی چند برابر از کرونا خواهد گرفت و تنها نظاره گریم.»


کاربران عنوان می‌کنند وقتی ماسک زدن در این روزهای کرونایی مانع از انتشار این ویروس مرگبار می‌شود چرا برخی از مردم از زدن ماسک خودداری می‌کنند؟! این کاربران عنوان می‌کنند به وفور افرادی را در مراکز و مکان‌های عمومی و شلوغ مشاهده می‌کنند که ماسک نمی‌زنند و همین امر سبب می‌شود که کرونا بیشتر در میان مردم شیوع پیدا کند و کنترل آن دشوار شود.


برخی از کاربران معتقدند شاید این خانم برای ماسک نزدنش دلیلی منطقی داشت و بهتر بود ابتدا از او درخواست می‌شد ماسک بزند و یا اگر کسی از آن جمع ماسک اضافه ‌داشت به او می‌داد که این درگیری صورت نمی‌گرفت. اما جمعی از کاربران بر این باورند که باید با افراد این چنینی که به پروتکل‌های بهداشتی در پیک پنجم کرونا در ایران بی‌تفاوت‌اند این چنین برخورد کرد تا شاید سایرین نیز به خود بیایند و ماسک بزنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала