مداحی رپر پرحاشیه ایرانی خبرساز شد +ویدئو

© Photo / IRNAمداحی رپر پرحاشیه ایرانی خبرساز شد +ویدئو
مداحی رپر پرحاشیه ایرانی خبرساز شد +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.08.2021
اشتراک
انتشار مداحی امیر تتلو در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو خواننده سبک‌های رپ، پاپ و ار‌ اند بی (R&B) ایران، برای اولین بار در ماه محرم به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)، اثری در مضمون مداحی خلق و منتشر کرده که در میان کاربران فضای مجازی و طرفدارانش دست به دست می‌شود.


امیر تتلو این مداحی را که از نگاه کاربران تایید شده است، "آقا کمک کن" نام نهاده که گفته می‌شود، ترانه‌سرا، آهنگساز و تنظیم این کار به عهده خودش بوده است.


از نظر برخی کاربران، امیر تتلو برخلاف ظاهر عجیب و ترسناکش با وجود تتوکاری که روی صورتش دارد از روحیه‌ای حساس و وجودی زخم خورده برخودار است، که تمام درد و دل‌هایش را در غالب مداحی در پیشگاه خدا و خطاب به امام حسین(ع) فریاد می‌زند.


تعدادی از کاربران با دیدن ویدئو مداحی از امیر تتلو، وی را به بد بودن متهم کردند و اضافه کردند، انسان هر چقدر که بد باشد در مقابل امام حسین نمی‌تواند طاقت بیاورد و عده‌ای دیگر تنها خداوند را در جایگاه قضاوت، قابل دانسته‌اند. برخی از طرفدارن این خواننده رپ فارسی، وجود خدا را در تمام دل‌های انسان‌های روی زمین اثبات شده دانسته و بد بودن مطلق هر انسانی را غیرممکن خواندند، چراکه خداوند در دل تمام انسان‌ها وجود دارد.


همچنین بعضی از طرفداران امیر تتلو با اشاره به شرایط دشوار زندگی این خواننده به او لقب مرد روزهای سخت نسبت دادند و اما عده‌ای دیگر به خوشگذران بودن امیرحسین مقصودلو و هدر دادن سرمایه زندگی‌اش اشاره می‌کنند. جمعی دیگر از کاربران نیز بیان کردند که در دنیا هر چیزی امکان دارد و هر انسانی می‌تواند به اصل خویش یعنی کمال و معنویت برسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала