دستمال بینی لیونل مسی با قیمت ۱ میلیون دلار برای فروش به مزایده گذاشته شد +ویدئو، عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دستمال بینی لیونل مسی با قیمت ۱ میلیون دلار برای فروش به مزایده گذاشته شد +ویدئو، عکس
دستمال بینی لیونل مسی با قیمت ۱ میلیون دلار برای فروش به مزایده گذاشته شد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2021
اشتراک
دستمالی که مسی هنگام کنفرانس مطبوعاتی خود برای پاک کردن اشک‌هایش استفاده کرد برای فروش گذاشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در مراسم کنفرانس خبری خود هنگام وداع از بارسلونا به شدت احساساتی شد و نتوانست اشک‌های خود را کنترل کند که در این میان همسر او دستمالی را برای پاک کردن اشک‌های وی، به او داد.


در اقدامی عجیب یکی از هواداران باشگاه بارسلونا که مشخص نیست چطور توانسته این دستمال را پیدا کند آن را برای فروش گذاشته است و با توجه به اینکه معلوم نیست این ادعا واقعی باشد یا نه، او برای خرید این دستمال ۱ میلیون دلار پیشنهاد داده است.

View this post on Instagram

A post shared by ahvaz.today (@ahvaz.todays)


کاربران عنوان می‌کنند مردم از چه راه‌هایی برای درآمدزایی که استفاده نمی‌کنند و جالب‌تر این است که چه کسی حاضر است برای این دستمال دماغی چنین مبلغی را پرداخت کند.


کاربرانی در پاسخ به این نظرات عنوان می‌کنند بسیاری از هواداران پولدار حاضرند این چنین هزینه کنند و نمونه آن خرید پیراهن‌های بازیکنان مشهور و توپ‌هایی با امضای آنان است و نمونه دیگری از این خریدها، آخرین آدامسی که سر الکس فرگوسن در آخرین دیدارش جویده بود، که تاکنون در یک محفظه قرار گرفته است و همچنان از آن نگه‌داری می‌شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала